Conquerors
Fra : Aksel

Dato : 06-11-03 21:05

Jeg har problemer med AOE Conquerors, grafikken er elendig
AMD 2600+
256 MB DDR
Nvidia Geforce MX 440
Compaq 1501 15" fladskærm
XP Home

Når jeg starter et spil er opløsning og farver meget dårlige, tilsyneladende
600 x 800 256 farver.

Jeg har opdateret drivere til grafik og skærm, og downloaded alle
opdateringer til AOE.

Når jeg afslutter er mit skrivebord kortvarigt i lav opløsning, men retter
sig selv.

Jeg har tidligere kørt spillet på en anden PC , både med WIN98SE og XP pro
uden disse fejl.

Er der nogen der har et guldkorn.

Hilsen Aksel

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-11-03 21:33

In news:3faaa968$0$30085$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Aksel <akselj.fjerndette@jensen.mail.dk> carefully typed:
> [...]
> retter sig selv.
>
> Jeg har tidligere kørt spillet på en anden PC , både med WIN98SE og

Måske:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;268471
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;305582
Eller det kan være en af de andre ting på denne liste:
http://tinyurl.com/tyb9

-Sune
--
Is this a sig or an OE bug?