MS Windows
briani 27239
[winxp] Kan ikke sætte file permissions?
Fra : Thomas Damgaard

Dato : 06-11-03 19:47

Hej,

Jeg har installeret Windows XP Pro.
Når jeg tager properties på en mappe kan jeg ikke sætte
permissions/tilladelser på den.
Det kunne jeg i Windows 2000 Pro.
Hvordan slår jeg dette til i XP Pro ?

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Snuden

Dato : 06-11-03 20:44

On Thu, 6 Nov 2003 19:46:38 +0100, "Thomas Damgaard" <merlin@sprex.dk>
wrote:

>Hej,
>
>Jeg har installeret Windows XP Pro.
>Når jeg tager properties på en mappe kan jeg ikke sætte
> [...]

Slå simpel fildeling fra: Start => Indstillinger => Kontrolpanel =>
Mappeindstillinger => fanebladet Vis => fjern fluebenet fra Brug
Simpel Fildeling (øverste punkt)

--
Snuden

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 07-11-03 08:20

Snuden wrote:
> Slå simpel fildeling fra: Start => Indstillinger => Kontrolpanel =>
> Mappeindstillinger => fanebladet Vis => fjern fluebenet fra Brug
> Simpel Fildeling (øverste punkt)

Wow.
Tak for det

Thomas Damgaard