Så er hun hjemme igen
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 06-11-03 17:33

Så har Cheeta været hjemme i omkring 2 timer og hun har det vidst ikke alt
for smart.
Da vi havde været hjemme i 5 minutter begyndte hun at slikke i såret, så jeg
måtte hu hej ned efter en krage til vhende. Den er hun absolut ikke
begejstret for, for hun brager ind i vægge, og kan ikke komme op af
trapperne. Ret ynkelig og mor her kan slet ikke klare det.
Og hun er så træt at man ikke fatter hvorfor hun ikke bare lægger sig til at
sove.
Så nu skal hun rende rundt og lege parabolantenne i 10 dage. Håber ikke at
Teddy springer på hende mens jeg er på arbejde for hun er jo ret forsvarsløs
med den krave. Men jeg har da fri til på tirsdag.

Hilsen Linda

Fra : Denise

Dato : 06-11-03 18:28

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3faa779d$0$7168$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> [...]
forsvarsløs
> med den krave. Men jeg har da fri til på tirsdag.

Hej Linda
Stakkels mis der skal have krave på, men på tirsdag skulle den da nok være
taget af for længst. Mange bruger jo ikke krave, og missen må også gerne
vaske i såret bare ikke bide tråde af, gør hun det ?
Må jeg endnu engang anbefale guds gave til katte, der skal have krave på,
den blå engangskrave. Den er simpelthen eminent.
Du kan se den her, hvor Blonde er fotomodel -
www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=65 se under kraveeksempel.
Du kan også se den her: Kruuse http://www.kruuse.com/asp/index.asp søg på
krave
forneden er den som engangskraven t/kat & små hunde, varenummer 273384. Her
hos Kruuse bestiller dyrlægen bestille den.

--
Hilsen Denise

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 06-11-03 22:22

Det var dyrlægen der sagde at hun skulle have den på i 10 dage fordi hun
kunne slikke stingene op.
Teddy fatter vist ikke rigtig hvad der foregår, han går bare rundt og ser
lidt desorienteret ud .
Ja den blå krave er da noget mere flexibel end den stive plastkrave hun går
rundt med nu. Hun er så træt at den skraber mod gulvet så hun har svært ved
at gå. Stakkels mis.

Hilsen Linda

Fra : Kate

Dato : 06-11-03 23:05

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote in

> Det var dyrlægen der sagde at hun skulle have den på i 10 dage
> fordi hun kunne slikke stingene op.

Sofie havde også krave på da hun blev steriliseret for ca. 12 årstid
siden, men min nuværende dyrlæge siger at han nødig benytter krave
fordi hans oplevelse er at mange dyr bliver triste og føler sig
isolerede.
Desværre var Sofie dengang ret strid ved sit sår, så hun havde nok ikke
kunnet undvære, men Johan rørte hende ikke i den periode hun havde den
på.

God bedring til Cheeta.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Pia J

Dato : 07-11-03 08:16

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote in message
> Det var dyrlægen der sagde at hun skulle have den på i 10 dage fordi hun
> kunne slikke stingene op.

Hvis du er god til den slags kunne du lave en lille bodystocking til hende
af et gamacheben. 4 huller til ben (den skal være smallere end man tror og
hullerne skal sidde ret tæt sammen på undersiden) samt en løbegang i toppen
(4-5 ridser i stoffet) til en strimmel gaze el. lign. som du binder om
halsen (eller et halsbånd). Ellers kan hun tage frakken af. Vælg noget
tyndt, så det ikke bliver for varmt.

Du behøver ikke sy, den skal jo kun bruges en uge, pyt med om det er kønt.
Hvis du laver bagbenshullerne lige i yderkanten, kan hun uden problemer
tisse osv. - du kan evt. lave et hul til halen også.

Hullerne skal ikke være runde huller, men kun ridser klippet i stoffet. De
bliver alligevel 4 gange større end du troede, når de bliver strukket ud!

:Pia

Fra : connie-toft

Dato : 07-11-03 22:46

Hihi, min hunkat Tilde kom også hjem efter "snittet" iført netbodystocking!!
Hun syntes dog ikke selv, at det var lige det hun havde lyst til at have på!
Så hun bed og rev i den, i tide og utide. Så 2 dage efter operationen, tog
jeg den af hende. Hun slikkede lidt i såret, men bed ikke i selve stingene
(ikke hvad jeg så)
Jeg syntes du skal prøve med en "bodystocking"
evt spørge dyrlægen om de har en. Den Tilde havde på var af noget elastisk
net .

Connie

Fra : Bente Jepsen

Dato : 07-11-03 23:15

"connie-toft" <connie-toft@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hihi, min hunkat Tilde kom også hjem efter "snittet" iført
netbodystocking!!

Her er et billede af Carlos i bodystocking
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=cic
ero&picnumber=3149

Men jeg har også på fornemmelse af den er påsat af samme dyrlæge som har
lavet Connies (Anny)

Mange hilsner
Bente

Fra : Bente Jepsen

Dato : 07-11-03 23:18

OK det link duede ikke så prøver vi den her

Fra : connie-toft

Dato : 08-11-03 15:46

Yes, det ligner Anny design! Ret fikst!!
Jeg har desværre ikke et billed af Tilde!

--
Connie
"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en

Fra : Pia J

Dato : 08-11-03 08:27

"connie-toft" <connie-toft@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> jeg den af hende. Hun slikkede lidt i såret, men bed ikke i selve stingene

Nej, de er ikke vilde med det, men de kan i det mindste spise og drikke når
de har lyst og kommer ikke til at gå ind i væggene...

:Pia