amerikansk/arabisk
Fra : Volker Dawideit

Dato : 06-11-03 16:15

Hørte en amerikansk/arabisk (algerisk) sangerinde på TV-Algeria forleden
nat, men fik ikke fat i navnet, jeg forstår (desværre) ikke arabisk. Men
omkvædet var sådan her: " What ever you want, what ever you say, you got the
right to say yes...". Jeg mener bestemt jeg har hørt hende før, men kan
overhoved ikke komme tanke om hendes navn. Er der nogen der kan hjælpe?
Mvh. Volker

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-11-03 21:36

In news:3faa6560$0$9745$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Volker Dawideit <vd@c.dk> carefully typed:
> [...]
> you say, you got the right to say yes...". Jeg mener bestemt jeg har
> hørt hende før, men kan overhoved ikke komme tanke om hendes navn. Er

Undskyld jeg spørger sådan ud i det blå, men kender du en fyr der hedder
Jonas Berg?
Hvis ikke, så se bort fra dette indlæg.

-Sune

--