/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
This is one big motherfucker
Fra : Per Wildau


Dato : 06-11-03 15:03

http://www.canadiandriver.com/articles/tw/sixteen.htm
--
Per
I øvrigt mener jeg ikke, at der er sket stort i udviklingen af bilen, de
sidste 40 år.



 
 
Christian B. Andrese~ (06-11-2003)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 06-11-03 15:05


"Per Wildau" <xy@z.com> wrote in message
news:3faa53f7$0$7179$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> http://www.canadiandriver.com/articles/tw/sixteen.htm
> --
> Per
> I øvrigt mener jeg ikke, at der er sket stort i udviklingen af bilen, de
> sidste 40 år.
>

Benzinbilen mener du vel ?
For TDI og HDI har da flyttet diesel fra lastbiler og traktorer ind til
konferencebordene.

Desuden er der da sket en masse sikkerhedsmæssigt, men det er nok ikke det
du mener.


--
mvh/rg. Christian
Påkører du klovbærende vildt, afmærk stedet
og ring til en fra Schweisshunderegistret:
http://www.schweiss.dk/ eller Falck: 70 10 20 30



Per Wildau (06-11-2003)
Kommentar
Fra : Per Wildau


Dato : 06-11-03 15:09


http://dhs.davis.k12.ut.us/business/chogge/advanced/studentwebpages/rdarger/intro.htm

--
Per
I øvrigt mener jeg ikke, at der er sket stort i udviklingen af bilen, de
sidste 40 år.



Jan W Nielsen (06-11-2003)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 06-11-03 17:27

Per Wildau wrote:

> http://www.canadiandriver.com/articles/tw/sixteen.htm

Det er vist noget med, at de ikke kan få gearkassen til at holde.

(Gad vide hvor stærkt sådan en ivrig fætter kan rende, hvis den får
strækning nok at løbe på?)

--
Jan W Nielsen




Tom (06-11-2003)
Kommentar
Fra : Tom


Dato : 06-11-03 17:32



> > http://www.canadiandriver.com/articles/tw/sixteen.htm
>
> Det er vist noget med, at de ikke kan få gearkassen til at holde.
>
> (Gad vide hvor stærkt sådan en ivrig fætter kan rende, hvis den får
> strækning nok at løbe på?)

.... samt hvad et par møller vil bevirke

--
Tom




Jan W Nielsen (06-11-2003)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 06-11-03 17:44

Tom wrote:

> ... samt hvad et par møller vil bevirke

Tja -man snakker jo om, at der som relen er 50 proent at hente uden de store
yderligere investeringer.

1500 hk skulle da gerne række til en solid ovarhalingsevne på de tæt
befærdede landeveje. Jeg vil tro, man hurtigt kommer forbi den irriterende
traktor og de fire biler, der ligger bagved.

Niklas Kiesa fortæller, at hans Supra med lidt over 800 hk på hjulene er god
til den slags. Den stikker fra de hurtigste gademotorcykler fra 140-280
km/t. Derover er der slet ingen konkurrence fra motorcyklerne.

--
Jan W Nielsen




René Lønstrup (06-11-2003)
Kommentar
Fra : René Lønstrup


Dato : 06-11-03 17:52

Jan W Nielsen wrote:
> Tja -man snakker jo om, at der som relen er 50 proent at hente uden
> de store yderligere investeringer.
>
> 1500 hk skulle da gerne række til en solid ovarhalingsevne på de tæt
> befærdede landeveje. Jeg vil tro, man hurtigt kommer forbi den
> irriterende traktor og de fire biler, der ligger bagved.

Hvorefter man mister kørekortet godt og grundigt når betjenten, der har gemt
sig med en laserpistol bag den eneste busk i miles omkreds, springer ud på
vejen

(jeg indkasserede en bøde på 1000kr sidste år på den måde - og min bil har
trods alt ikke engang en tiendedel af den ovennævnte effekt )


--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v
min web: http://www.rel7star.dk?r=usenet
min email: se om du kan regne dén ud..



Tom (06-11-2003)
Kommentar
Fra : Tom


Dato : 06-11-03 18:45



> Hvorefter man mister kørekortet godt og grundigt når betjenten, der har
gemt
> sig med en laserpistol bag den eneste busk i miles omkreds, springer ud på
> vejen

Hmm man bor vel ikke SÅ langt fra de tyske motorveje at det skulle være et
problem?

--
Tom




René Lønstrup (06-11-2003)
Kommentar
Fra : René Lønstrup


Dato : 06-11-03 17:47

Jan W Nielsen wrote:
>> http://www.canadiandriver.com/articles/tw/sixteen.htm
>
> Det er vist noget med, at de ikke kan få gearkassen til at holde.

Var det ikke 1001hk Bugatti'en der havde det problem (plus overophedning og
aerodynamic)? - Men det har Caddi'en måske også..?

> (Gad vide hvor stærkt sådan en ivrig fætter kan rende, hvis den får
> strækning nok at løbe på?)

Ved jeg ikke, men jeg er heller sikker på jeg turde finde ud af det


--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v
min web: http://www.rel7star.dk?r=usenet
min email: se om du kan regne dén ud..



Jan W Nielsen (06-11-2003)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 06-11-03 17:54

René Lønstrup wrote:

> Var det ikke 1001hk Bugatti'en der havde det problem (plus
> overophedning og aerodynamic)?

Måske - jeg husker det ikke præcist.

--
Jan W Nielsen




Mogens Knudsen (06-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 06-11-03 18:01

On Thu, 6 Nov 2003 17:53:35 +0100, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Måske - jeg husker det ikke præcist.

Projektet måtte opgives, idet bilen blev ustabil over 350 km/t.


/Mogens

Jan W Nielsen (06-11-2003)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 06-11-03 18:07

Mogens Knudsen wrote:

> Projektet måtte opgives, idet bilen blev ustabil over 350 km/t.

Fristes til at sige "typisk amerikansk".

Lots of power - men ingen vejbeliggenhed.

--
Jan W Nielsen




Mogens Knudsen (06-11-2003)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 06-11-03 18:12

On Thu, 6 Nov 2003 18:07:11 +0100, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Fristes til at sige "typisk amerikansk".
>Lots of power - men ingen vejbeliggenhed.

Det var Bugatti'en.....


/Mogens

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177527
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408696
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste