MS Windows
briani 27239
Symantec driller Microsoft :(
Fra : Pernille *S*

Dato : 06-11-03 11:21

Efter jeg installerede NAV2004 PRO, er der sket noget besynderligt med mine
ikoner på skrivebordet :

Mit ikon 'Denne Computer' havde jeg både omdøbt og skiftet udseende på før
hen, men efter jeg lagde NAV2004 ind,
kunne den ikke huske disse indstillinger, når jeg genstartede; så dukker
standard-ikonet for 'Denne Computer' frem ...
.... og navnet er IGEN 'Denne Computer'!?
Det samme gælder for ikonet for Netværkssteder og min Skraldespand ...?

Så hev jeg NAV2004 (100%) ud - og lagde NAV2003 ind .. men problemet er der
stadig, og ..
... hvis jeg højreklikker på Skrivebordet -> Egenskaber -> fanen
Skrivebord -> Tilpas Skrivebordet ..
... (derinde, hvor man kan ændre udseendet på sine faste 5 ikoner), så er
'Denne Computer' nærmest forsvundet!?
Der er godt nok et ikon dér, men det er dét, som Windows bruger, når den
ikke ved, hvilket program, der skal afvikle
ikonet!?!? Meget mystisk ...

Selv om jeg lægger ikonet ('Denne Computer') ned i min proceslinie, er det
det samme (har også prøvet at slå Norton
Protection fra på min Skraldespand) .. men uden held ...

... nogle gange kan den godt huske, hvordan ikonet skal se ud på min
Skraldespand, men når jeg så opdaterer Skrivebordet
første gang, skifter den til standard igen!

Nogen, der ved noget om dette .. eller har prøvet det selv???