Resultat fra Herning-messen !
Fra : Mogens Knudsen

Dato : 06-11-03 10:51

Som jeg skrev i binaer.motor har jeg kontakt med salgschefen hos
Koenigsegg Automotive. Han har netop meddelt mig, at han solgte en bil
under Herningmessen - bilen kommer til at køre i Kbh.-området
www.koenigsegg.se

/Mogens

Fra : Jensn

Dato : 06-11-03 11:35

> [...]
> Koenigsegg Automotive. Han har netop meddelt mig, at han solgte en bil
> under Herningmessen - bilen kommer til at køre i Kbh.-området

Ja,ja - der findes mange former for impulskøb

Brian

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-11-03 15:54

"Jensn" <m3m5@FJERNEShotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja,ja - der findes mange former for impulskøb

Sådan en er jo bare et greb i lommen....................

ikke min lomme, vel at mærke

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 06-11-03 18:22

On Thu, 6 Nov 2003 15:54:23 +0100, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Sådan en er jo bare et greb i lommen....................

For ganske få, ja. Det er vel kunne Henning (EOS) eller Tage'erne, der
klarer dét hos jer?

/Mogens

Fra : Morten Nielsen

Dato : 06-11-03 15:59

> [...]
> Koenigsegg Automotive. Han har netop meddelt mig, at han solgte en bil
> under Herningmessen - bilen kommer til at køre i Kbh.-området

Glæder mig til at pakke jullegaverne ud i år :)

/Morten N

---

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 06-11-03 18:23

On Thu, 6 Nov 2003 15:59:15 +0100, "Morten Nielsen"
<Gzus||removethis||@worldonline.dk> wrote:

>Glæder mig til at pakke jullegaverne ud i år :)

Den er der ikke - træet er for lille til at gemme gaven, IMO

/Mogens

Fra : Søren Christensen

Dato : 06-11-03 19:34

> [...]
> Koenigsegg Automotive. Han har netop meddelt mig, at han solgte en bil
> under Herningmessen - bilen kommer til at køre i Kbh.-området

Men sikkert aldrig på plader....

Venligst

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 06-11-03 19:37

On Thu, 6 Nov 2003 19:34:23 +0100, "Søren Christensen"
<Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote:

>Men sikkert aldrig på plader....

Dét tror jeg heller ikke.
Kan iøvrigt se i Bilbasen, at der er en Enzo Ferrari til salg for et
astronomisk beløb...

/Mogens

Fra : Peter Weis

Dato : 07-11-03 18:39

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> [...]
> Koenigsegg Automotive. Han har netop meddelt mig, at han solgte en bil
> under Herningmessen - bilen kommer til at køre i Kbh.-området

Han lovede mig at jeg kunne forblive anonym

mvh
NN