Hjemmeside...
Fra : Steen

Dato : 06-11-03 10:25

Hej alle
Jeg har lavet en hjemmeside , tjek den lige og kom med kommentar , både
negative og positiver er velkomne....

http://stenne.webbyen.dk

Stenne

Fra : Peter C.

Dato : 06-11-03 11:06

"Steen" <castob@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
> Jeg har lavet en hjemmeside , tjek den lige og kom med kommentar , både
> negative og positiver er velkomne....

Mørk blå tekst på sort baggrund er svært at læse

MVH Peter C:\

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-11-03 14:53

"Steen" <castob@webspeed.dk> skrev :

>Jeg har lavet en hjemmeside , tjek den lige og kom med kommentar , både
>negative og positiver er velkomne....

Dårligt farvevalg .....
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : LL

Dato : 06-11-03 16:40

> [...]
> Hej alle
> Jeg har lavet en hjemmeside , tjek den lige og kom med kommentar , både

Overtræder, ikke alle, men næsten alle skrevne og uskrevne regler mht. til
design til skærm...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-11-03 16:55

LL wrote:

> Overtræder, ikke alle, men næsten alle skrevne og uskrevne regler
> mht. til design til skærm...

Kære venner

Manden har sikkert siddet og arbejdet længe med det her - og så sviner I
bare siden til.

Jeg ved ikke alverden om webdesign - men hvad med lidt konstruktiv kritik
istedet..?

--
Jan W Nielsen

Fra : LL

Dato : 06-11-03 17:04

> [...]
> bare siden til.
>
> Jeg ved ikke alverden om webdesign - men hvad med lidt konstruktiv kritik

- Han bad om positiv og negativ kritik - så hvad kan man forvente?

LL

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-11-03 17:17

LL wrote:

> - Han bad om positiv og negativ kritik - så hvad kan man forvente?

Hvad med.... positiv og negativ kritik..?

--
Jan W Nielsen

Fra : Søren Blom

Dato : 06-11-03 17:22

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev

> [...]
> bare siden til.
>
> Jeg ved ikke alverden om webdesign - men hvad med lidt konstruktiv kritik

Kritikken er da i den grad både berettiget og konstruktiv. Siden ER svær at
læse med det farve valg.

Men derudover, hvorfor så overhoved diskutere web-design i en gruppe der
handler om bilen?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-11-03 17:23

Søren Blom wrote:

> Men derudover, hvorfor så overhoved diskutere web-design i en gruppe
> der handler om bilen?

Hej Søren - længe siden.

Helt enig - lad os istedet blive enige om, at der er nogle grimme
Mujaffa-baglygter, der sidder på bilen. *LOL*

--
Jan W Nielsen

Fra : Søren Blom

Dato : 06-11-03 18:57

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev

> Hej Søren - længe siden.

Er det, er nu i news hver dag flere gange, nok bare ikke så meget i denne
gruppe, men har da en mail adresse for dem som savner mig

> Helt enig - lad os istedet blive enige om, at der er nogle grimme
> Mujaffa-baglygter, der sidder på bilen. *LOL*

Det kan vi sikkert, men nu var det ikke det der blev spurt efter

og så røg den tråd noget af sporet.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-11-03 18:55

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>Manden har sikkert siddet og arbejdet længe med det her - og så sviner I
>bare siden til.

Sviner ? Nej kommenterer

>Jeg ved ikke alverden om webdesign - men hvad med lidt konstruktiv kritik
>istedet..?

Det findes der en bedre gruppe til - dk.edb.webdesign, eller noget
sådan

Fra : René Lønstrup

Dato : 06-11-03 19:21

jan@stevns.net wrote:

> Det findes der en bedre gruppe til - dk.edb.webdesign, eller noget
> sådan

Mere præcist hedder den news://dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v