Hjælp til D-Link DI-604
Fra : Andersen [2500]

Dato : 06-11-03 09:49

Efter at have fået opgraderet min firmvare til sidste nye,
har jeg lidt svært ved at gennemskue et par detaljer.
Jeg havde før åbnet op for bestemte porte (ICQ, P2P oa.)
som ikke default er åbne. Nu kan jeg imidlertid ikke
genkende billedet hvor man lukkede op, så hvis der er
en der kan guide mig derhen og også fortælle hvordan
det indstilles.

--
/Andersen [2500]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 06-11-03 11:34

"Andersen [2500]" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> genkende billedet hvor man lukkede op, så hvis der er
> en der kan guide mig derhen og også fortælle hvordan

Du skal have fat i den side der hedder virtual desktop. Her skal du skrive
de porte ind du vil åbne, og skrive hvilken lokal ip-adresse de skal have
adgang til. Husk flueben i Enable og i allways (medmindre du kun vil åbne i
bestemte tidspunkter).

Fra : Andersen [2500]

Dato : 06-11-03 21:36

"Bjarne Christensen" <bch@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> adgang til. Husk flueben i Enable og i allways (medmindre du kun vil åbne

Takker. Det er nu godt nok "virtual server", men det skal ikke skille os

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 07-11-03 11:35

> Takker. Det er nu godt nok "virtual server", men det skal ikke skille os

nå ja... Jeg sad lige og rodede med roaming desktop på min server - og fik
blandet det hele godt sammen
Jeg går tidligere i seng næste gang !