MS Windows
briani 27239
Brænder i XP
Fra : Hans volkemann

Dato : 06-11-03 09:14

Hej

Da jeg ikke kan få mit gamle brænder-program til at virke i XP, vile jeg
gerne gøre brug af XP's eget brænderprogram.MEN jeg har et problem........

Jeg har nemlig i sin tid opdelt min computer i forskellige drev: (C:, D:, E:
og F:). Derfor er mit C: ikke så stort, og det er et problem, når XP vil
lager data, som gøres klar til brændning, simpelhen fordi der ike er plads
nok.

Mit sprøgmål er derfor: Kan man ændre lageringsmappen for filer, der gøres
klar til at blive brændt over på CD ELLER
kan man brænde direkte over?

Mvh
Hans

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-11-03 11:27

In article <3faa02bf$0$4367$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
hans@volkemann.dk says...
> Da jeg ikke kan få mit gamle brænder-program til at virke i XP, vile jeg

Hvad hedder det?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Hans volkemann

Dato : 06-11-03 19:57

Det hedder Easy CD Creator 4. Men se venligst under rubrikken

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-11-03 09:28

In article <3faa997e$0$7840$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
hans@volkemann.dk says...
> Det hedder Easy CD Creator 4. Men se venligst under rubrikken
> "Windows-brænder" inden du svarer.

Læs venligst http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html inden du
svarer på noget-som-helst andet igen. Dit indlæg er noget ROD og det er
ikke til at se hvad du svarer på...!

FUT:dk.admin.netikette

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-11-03 09:31

In article <3faa997e$0$7840$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
hans@volkemann.dk says...
> Det hedder Easy CD Creator 4. Men se venligst under rubrikken

Hvad svarer du på?

Dit eget indlæg?

Anyway, så findes der meget brændersoftware der er bedre end XP's
indbyggede. Det medfølgende software fra MS er altid bunden af bunden
(se bare joken Paint).

Mht. brændersoftware, så får du faktisk meget hjælp i
dk.edb.hardware.drev.cd-rom

Fra : Edmund

Dato : 07-11-03 09:25

Hans volkemann skrev:

> Mit sprøgmål er derfor: Kan man ændre lageringsmappen for filer, der
> gøres klar til at blive brændt over på CD

Flyt mappen med stifinder
C:\Documents and Settings\Brugernavn\Lokale indstillinger\Application
Data\Microsoft\Cd-brænding

> ELLER kan man brænde direkte over?

Aner det ikke

--