MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hjælp til Windows XP
Fra : Helle [4550]

Dato : 06-11-03 00:47

En af mine venner har installeret Windows XP på min computer for et par dage
siden.
Det virker rigtig godt, og jeg savner ikke min 98'er.
Dog var jeg på Win98 vant til at når jeg trykkede "Luk computeren", så
klarede den resten selv.
Nu skal jeg trykke "Luk comp" og vente mens den lukker ned, og så slukke
selve computeren, når den er klar.
Kan jeg ændre indstillinger, så den lukker ned selv?

mvh Helle

Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-11-03 01:05

Helle [4550] skrev:

> Kan jeg ændre indstillinger, så den lukker ned selv?

Den normale fremgangsmåde er at gå ind i Kontrolpanel > Strømstyring.
Hvis du har et faneblad derinde som hedder APM, så burde der inde bag
det faneblad være en mulighed for at slå 'Avanceret strømstyring' til.
Prøv det, hvis du da ellers har muligheden.

Madsen.

Fra : Helle [4550]

Dato : 06-11-03 14:40

"Thomas Madsen" skrev i en meddelelse

> [...]
> det faneblad være en mulighed for at slå 'Avanceret strømstyring' til.
> Prøv det, hvis du da ellers har muligheden.

Tusind tak for hjælpen, det virker!
mvh Helle