godt nok er jeg meget glad for katte, men ~
Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 05-11-03 23:50

der må være en grænse.

Og jeg som synes, at 7 er rigeligt, når der skal tømmes bakker efter en glad
aften i byen *S*

M.v.h.
Lise

Fra : Ann K

Dato : 06-11-03 00:08

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:3fa97e89$0$95070$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> der må være en grænse.

> Og jeg som synes, at 7 er rigeligt, når der skal tømmes bakker efter en
glad
> aften i byen *S*

Arjjj - Lise altså... du er da også bare for kedelig! *sss*
Og som du kunne læse, så _er_ det jo heller ikke sååååh strengt nødvendigt
at huske at gøre rent efter misserne... man skal bare vænne sig til
stanken!
Jeg syn's al'zå du er sart

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-11-03 00:17

"Ann K" <tsarsBingo@Bongo.os.dk> writes:

> [...]
> Og som du kunne læse, så _er_ det jo heller ikke sååååh strengt nødvendigt
> at huske at gøre rent efter misserne... man skal bare vænne sig til

*GG* Ann tænk bare hvis de skulle zoneinddele huset som hos jer...*GYS*

> Jeg syn's al'zå du er sart

Hils Saga + resten af misserne, vapperne og Jan fra os herovre
--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Ann K

Dato : 06-11-03 00:44

Hej Henrik

> *GG* Ann tænk bare hvis de skulle zoneinddele huset som hos jer...*GYS*

Nåh, hva'... de havde da hele tre rum!!! Ligesom her i hytten...
Fidusen er så bare at placere en umulig misser i hvert rum, og så lade de
andre komme rundt som det passer dem

> Hils Saga + resten af misserne, vapperne og Jan fra os herovre

Jamen det skal jeg skam nok... er på vej i seng - Saga har hentet mig et
par gange... Regner med at få lov til at sove om ca 3 kvarter, når Damen er
færdig med at møve rundt ovenpå mig - og endelig har fundet ud af at det
bedste sted at sove, nu alligevel er på puden ovenpå kommoden - som det har
været det sidste års tid *suk*
Lille Dise er fuld gang med at fælde... det plejer at betyde løbetid om ca
4 uger... Småvifferne er ikke længere så langt ude i horisonten som
tidligere... Ihhh - jeg glæder mig! Og har haft en lang snak med Saga om,
hvordan man opfører sig overfor sådan nogle små pelskugler - især fordi
hvalpekøbere er lidt sarte mht at hvalpe gerne skal være hele og uskadte
ved overdragelsen *sss*

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 06-11-03 00:47

> [...]
> hvordan man opfører sig overfor sådan nogle små pelskugler - især fordi
> hvalpekøbere er lidt sarte mht at hvalpe gerne skal være hele og uskadte

Jeg kan dårligt vente med at komme ud og præge små Diser. De kan sikkert
også godt lide hundekiks *S*

M.v.h.
Lise ( der også så småt er ved at gå i seng. Gulvmanden har meldt sin
ankomst ved 8 tiden i morgen, gys :-/)

Fra : Ann K

Dato : 06-11-03 21:41

Hej Lise

> Jeg kan dårligt vente med at komme ud og præge små Diser. De kan >sikkert
også godt lide hundekiks *S*

Ja, sikkert... og de har sylespidse små skarpe hvalpetænder, der kan skære
igennem det mest utrolige og de bruger dem på alt *suk*
Nå - der er også tale om en af de mest intelligente hunderacer, så mon ikke
de lærer at lade Saga(s hale) være i fred??? Dise havde i hvert fald fattet
beskeden efter ca 2 år *sss*
Nej - en af de ting jeg glæder mig allermest til er at se lille Namacoolas
reaktion... er næsten helt sikker på at hun vil tage hvalpene fuldstændig
til sig... og knusææælske dem næsten lige så højt som Dise Og jeg er
ikke i tvivl om at Dise vil lade hende komme til hvalpene...
Hmmm - gad vide om de to fjollerikker får samme aftale som Saga havde med
Sif??? Når Saga forlod sine killinger, kaldte hun på Tante, som så lå og
holdt øje med hele kuldet, indtil Mor igen havde tid Aldrig har et
killingekuld vel været _så_ godt beskyttet... Saga og Sif er/var en
drabelig kombination

> Lise ( der også så småt er ved at gå i seng. Gulvmanden har meldt sin
> ankomst ved 8 tiden i morgen, gys :-/)

Hvorfor fatter håndværkere bare aldrig, at vi altså er nogle mennesker, der
sætter pris på vores nattesøvn???? *sss*

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 07-11-03 00:15

> [...]
> holdt øje med hele kuldet, indtil Mor igen havde tid Aldrig har et
> killingekuld vel været _så_ godt beskyttet... Saga og Sif er/var en

Der skulle vel ikke rent tilfældigt findes billeder af det ? *S*

> Hvorfor fatter håndværkere bare aldrig, at vi altså er nogle mennesker,
der
> sætter pris på vores nattesøvn???? *sss*

Sikkert fordi de selv står op kl. l*rt om morgenen for at blive tidligt
færdige *S*

M.v.h.
Lise

Fra : Ann K

Dato : 08-11-03 12:37

Hej Lise.

> Der skulle vel ikke rent tilfældigt findes billeder af det ? *S*

Hmm - tjo... jeg skal vist på en større udgravning! Men der er da
enkelte billeder af Sif sammen med enkelte killinger...
Sif var hamrende god til at lægge sig op i sofaen, for at holde øje med
killingerne - fordelen for hende var at hun havde bedre overblik og undgik
alt for meget møven rundt ovenpå sig... killingekløer er jo også skarpe
Det var kun mens killingerne var helt små, at Sif lå ved siden af deres
kasse - med hele hovedet derinde, sådan at de små fik varme og kontakt,
selv om Mor var væk... man kan vist roligt sige at dét killingekuld var
præget på hunde!
Og at Sif og Saga er gode krigskammerater fik vi at se en dag, da en af
vores bekendte - uden at ane at Saga lå med forsvarsløse killinger! - blot
gik ind gennem vores hoveddør, medbringende sin lille "pelstingest i
snor"... WAUW - siger jeg bare... Godt at Jan var der til at holde Sif
tilbage... og godt at jeg var der til at klaske Saga ud bag en dør!!!
Pelstingesten have ikke overlevet mere end et par minutter, hvis de to
havde fået lov til at gøre som de ville!
Har heldigvis aldrig siden set store, stærke, venlige, godmodige og rare
Sif opføre sig på den måde Saga - nå, ja... hun _er_ Saga

Men jeg vil da forsøge at finde billederne... har et af Sif og Tjalfe, hvor
han max er 5 uger, og putter sig godt og grundigt ind til Tante...
søøøøøøødt

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 09-11-03 01:01

Hej Ann

> Hmm - tjo... jeg skal vist på en større udgravning! Men der er da
> enkelte billeder af Sif sammen med enkelte killinger...

Uha, det vil jeg glæde mig til at se. Sif er jo en dejlig vuffer *S*

> Men jeg vil da forsøge at finde billederne... har et af Sif og Tjalfe,
hvor
> han max er 5 uger, og putter sig godt og grundigt ind til Tante...
> søøøøøøødt

Og nu er jeg bare helt ekstatisk af ventetiden *S*

M.v.h.
Lise

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-11-03 00:59

"Ann K" <tsarsBingo@Bongo.os.dk> writes:

> Hej Henrik

Hej Ann

> Nåh, hva'... de havde da hele tre rum!!! Ligesom her i hytten...
> Fidusen er så bare at placere en umulig misser i hvert rum, og så lade de
> andre komme rundt som det passer dem

Jamen tænk nu hvis der var mere end 3 umulige misser...

> [...]
> bedste sted at sove, nu alligevel er på puden ovenpå kommoden - som det har

*S* Anastacia har også en "underlig" ide med at komme møvende lige når
der mangler 1/1000 sekund før jeg når drømmeland, så skal der æltes
og spinbrummes og nusses

> Lille Dise er fuld gang med at fælde... det plejer at betyde løbetid om ca
> 4 uger... Småvifferne er ikke længere så langt ude i horisonten som
> tidligere...

Du har jo snart også ventet længe på dem, må nok også indrømme at jeg
er bare lidt spændt på dem og deres liv i jeres flok *S*

> [...]
> hvordan man opfører sig overfor sådan nogle små pelskugler - især fordi
> hvalpekøbere er lidt sarte mht at hvalpe gerne skal være hele og uskadte

Ohh, en uges tid i stuen og så rede pelsen ned over de værste skrammer
*GGG*
Spøg til side jeg tror, at hun stille og roligt vil ignorere dem i den
første tid og så flytte til højere luftlag hen ad vejen når hun vil
sove i fred. For tænk lige hvis hun også synes at de skal opdrages,
stakkels mennesker siger jeg bare, hun kunne jo nemt lære dem et og
andet....

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 06-11-03 00:44

> [...]
> Og som du kunne læse, så _er_ det jo heller ikke sååååh strengt nødvendigt
> at huske at gøre rent efter misserne... man skal bare vænne sig til

Du har helt og aldeles ret Ann *S* hvis jeg skulle sove blandt fyldte
kattebakker og madskåle, så var jeg vist udvandret. 2 af bakkerne rykkede
ind i stuerne i dag, da kattene var lukket inde, mens gulvmanden hakkede
køkkengulvet op. Jo, nu ender det vist med at blive lige *S* og bare den
korte periode med 2 bakker i stuen krævede, at vinduet blev lukket op. Jeg
syntes, at jeg havde grus i øjne, ører og næse hele tiden *S* Og det selv om
bakkerne er overdækkede. Det kan godt mærkes på lugten, eller den manglende,
at bakkerne normalt står på badeværelset, hvor vinduet er åbent hele tiden.

M.v.h.
Lise