Anbefaling af DVD-biks
Fra : spæf

Dato : 05-11-03 23:28

I tråd med alle de dårlige anmeldelser af DVD-bikse, vil jeg hermed gerne
anbefale en.

Jeg har handlet meget hos www.softxchange.dk, og har kun gode ting at sige.

Bl.a. tager de telefonen hvis man ringer, og er ovenikøbet høflige og
hjælpsomme. De lagervarer jeg har bestilt fra dem er aldrig kommet senere
end 2 dage efter.
Sidst men ikke mindst er de billige. De har f.eks. landets suverænt laveste
priser på Star Trek dvdboxsæt.

Lutter varme ord.
--
Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

Fra : Heidi

Dato : 06-11-03 07:12

spæf wrote:
> [...]
> senere end 2 dage efter.
> Sidst men ikke mindst er de billige. De har f.eks. landets suverænt

Jeg kan kun tilslutte mig. Har godt nok kun købt hos dem 2-3 gange
(spil), men spillene kom på de lovede datoer, og der blev afsendt
en mail når de var blevet sendt. Og jeg mener også først de trak
pengene efter afsendelsen.
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : JH

Dato : 06-11-03 10:39

Heidi wrote:

> [...]
> (spil), men spillene kom på de lovede datoer, og der blev afsendt
> en mail når de var blevet sendt. Og jeg mener også først de trak

Kan også varmt anbefale dem.
Har handlet (alt for) mange hos dem.
De har virkelig styr på tingene.

JH