MS Windows
briani 27239
Fejl 403 Adgang nægtet XP
Fra : Anders & Jórun

Dato : 05-11-03 22:51

På vores Webserver har vi et område der kun er til internt brug. Der ligger
en fil i mappen (.htaccess), som giver adgang til alle Ip-adresserne i
området 192.168.1.1 - 256 og det virker tilsyneladende fint.
Problemet er at én bruger bliver afvist til trods for at hendes ip-adresse
har adgang. Jeg har fejlsøgt ved at prøve hendes Ip-adresse samt at give
hende en anden. Fejl forbliver på hendes computer, hvorfor jeg tror fejlen
skal findes i hendes XP Home installation - har I et bud på hvad det er?

mvh Anders

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-11-03 21:52

Højest mulig er 255. Prøv at rette det og se om det skulle hjælpe.