MS Windows
briani 27239
Min ellers klippestabil XP er begyndt at c~
Fra : _paul

Dato : 05-11-03 21:25

Det er sket 3 gange med ca en uges mellemrum. Pludselig fryser den så det eneste jeg kan
gøre er at trykke på resetknappen og lade XPrestarte med den sædvanlig scandisk.
Den kan fryse mens jeg er ude og lave kaffe - eller mens jeg bruger ACDsee4.

Det er en Dell dimension PIII-450Mhz. Min grafikkort er en ATI all-in-wonder Radeon
32MB. Den har en DVI udgang hvortil min Acer-TFT er tilsluttet.
Det er den eneste hardwareændring jeg har gjort fornylig: at skifte CRTmonitoren med en
dvi-TFT

Hvor skal man kigge i XPlogs for at se hvad der får den til at crashe??? Jeg har slået
Error-report fra.

Fra : _paul

Dato : 11-11-03 21:41

Har selv fundet den skyldige:
en 6-in-1 flashcard reader (mrk Extrememory), som jeg har haft konstant tilsluttet i
flere uger, og som åbenbart er blevet ustabil.

Jeg var ellers lige ved at købe et nyt grafikkort, da en nørd sagde at det ville
hjælpe......