Soltek SL-75JV
Fra : Peter Holm

Dato : 05-11-03 21:13

hey!
Ang. Soltek SL-75JV.
Hvor stor en cpu kan dette kort køre med?
Jeg synes ikke jeg kan finde præcise specs på det.

Peter Holm
phc*REMOVETHIS*@stofanet.dk

"I met someone who looks a lot like you
She does the things you do
But she is an IBM." ELO 1981

Fra : Peter Holm

Dato : 05-11-03 21:18

Peter Holm wrote:
> hey!
> Ang. Soltek SL-75JV.

blir lige i tvivl om modelnummeret.
Aida32 skriver således om kortet:

Soltek SL-75JV(-X)/JV2/KAV(-X)/KIV/KV(-X)/KV+(-X)/KV2(-X)
Motherboard Chipset VIA VT8363(A) Apollo
KT133(A)

Mvh
Peter

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 05-11-03 21:35

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> hey!
> Ang. Soltek SL-75JV.
> Hvor stor en cpu kan dette kort køre med?
> Jeg synes ikke jeg kan finde præcise specs på det.

http://www.soltek.com.tw/English/download/S75KAV.html

Soltek siger 2600+, (hvis altså det er S75KAV du har (det kt133a board der
er solgt vildt mange af i DK)). Det lyder også meget rimeligt, da det er den
største socket A CPU AMD har lavet til 266mhz bus.

Fra : Kenneth

Dato : 08-11-03 11:46

Du kan køre duron 1,4ghz, eller thubderbird 1,3. tb'en er dog dyr og svær at
få fat i. Det er ikke kav men jv, selvom der senere står kav i kortid.

Mvh KH