Et spørgsmål mere....
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 05-11-03 20:07

Nu har vi oprette det her trådløst netværk på kolligiet, men jeg har lige et
spørgsmål.

Hvordan er det mht. pirat kopiering jeg hæfter vel for hvad de andre henter,
eller kan jeg lave en kontrakt hvor de selv står til ansvar???

/Kenneth

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-11-03 22:02

"Kenneth Koustrup" <kk@SLETMIGfhn..dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan er det mht. pirat kopiering jeg hæfter vel for hvad de andre
henter,

Nej, du hæfter ikke for andres evt. ulovlige adfærd.

> eller kan jeg lave en kontrakt hvor de selv står til ansvar???

En kontrakt, hvor der står, at de selv hæfter for deres ulovlige adfærd?
Not.

--
-Jens B.

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 06-11-03 06:28

Heller ikke når det er min linien??

/Kenneth

ps. tak for svarene

Fra : Lars Christensen

Dato : 06-11-03 09:31

"Kenneth Koustrup" <kk@SLETMIGfhn..dk> wrote in news:3fa9dc11$0$45372
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Heller ikke når det er min linien??
>
> /Kenneth

Når linien er din, er det dig der hæfter for hvad der sker, med mindre du
kan bevise at det ikke er dig, der har lavet unoder...

mvh
Lars Christensen

PS: Eventuelt prøv i en af jura-grupperne...