Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køber over internettet fra nu af.
Fra : Matilde Bøgh

Dato : 05-11-03 18:27

Jeg har for ca en måned siden købt en telekonverter igennem den lille lokale
fotobutik.

Ventetiden var 14 dage, på trods af at de sagde at den kunne bestilles til
at komme fra dag til dag.
Desuden var prisen 400 kr mere end ved køb via nettet.

Så denne gang, da jeg skulle have en vidvinkel bestilte jeg igennem
www.proshop-direkte.dk og fik min vare leveret til døren dagen efter! Det er
da service.

Så hvis fotobutikkerne skal kunne konkurrere med bestillinger via
internettet, skal de da lige til at have fingeren ud af- noget jeg ikke vil
skrive :).

Vh Matilde

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-11-03 18:36

"Matilde Bøgh" <matilde.fjerndetteboegh@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så hvis fotobutikkerne skal kunne konkurrere med bestillinger via
> internettet, skal de da lige til at have fingeren ud af- noget jeg ikke

Synes ikke at det er så enkelt.
Købte mit første digikam. lokalt, fik det med, og har 14 dages returret og
med en Dansk manual. Men det kostede et par hunde ekstra, som jeg gladeligt
betalte. ( prøv at se tilbage på gruppen, hvor mange der efterlyser en Dansk
manual)

--
Mvh, Ole. Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 05-11-03 19:07

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
gladeligt
> betalte. ( prøv at se tilbage på gruppen, hvor mange der efterlyser en

Ja, jeg har ikke købt et kamera via nettet endnu, men hvis man køber via en
dansk side, får man så ikke en dansk manual?
Jeg ville nødigt have en manual på tysk fks.

Vh Matilde

Fra : Anders Houmark

Dato : 05-11-03 19:47

> [...]

Der er altid 14 dages returret ved køb over Internettet ( I Danmark)

> Ja, jeg har ikke købt et kamera via nettet endnu, men hvis man køber via
en
> dansk side, får man så ikke en dansk manual?
> Jeg ville nødigt have en manual på tysk fks.

Der var dansk brugsanvisning med til mit Olympus. Den mere detaljerede var
kun på engelsk og den var også kun lagt på en cd. Det er højst sandsynligt
præcis det samme man får i en "rigtig" butik.

Jeg sparede omkring 1500-2000 ved at købe over nettet.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 06-11-03 03:24

> [...]
en
> dansk side, får man så ikke en dansk manual?
> Jeg ville nødigt have en manual på tysk fks.

Prøv at se på digital4u. Der er prisforskel på indtil x100 hvis du ønsker DK
manual.

Fra : Morten Bested

Dato : 05-11-03 21:43

Man får jo også dansk manual med hvis man køber den over nettet i Danmark.

Jeg købte mit kamera i Tyskland og vurderede at jeg ikke ville have brug for
en dansk manual overhovedet. Inden jeg købte det fandt jeg en engelsk manual
på nettet og har kun haft brug for den nogle enkelte gange.

I min lokale butik vil de have 35-40% ekstra for det samme kamera og det er
da helt hen i vejret efter min mening.

Fra : ..Møller

Dato : 06-11-03 18:15

"Morten Bested" <morten@bested.net> wrote in message
> Man får jo også dansk manual med hvis man køber den over nettet i Danmark.

Njet.

mange tager sig ekstra og godt betalt for en dansk, måske ovenikøbet en
fotokopieret brugsanvisning, så spørg, nogle firmaer oplyser priser m/u
DK-vejledning.
--
Møller

Fra : Tommy Jensen

Dato : 05-11-03 18:31

On Wed, 5 Nov 2003 18:26:31 +0100, "Matilde Bøgh"
<matilde.fjerndetteboegh@mail.dk> wrote:

>www.proshop-direkte.dk

Er du sikker på at dette er det rette link? Jeg kan intet finde om
objektiver eller foto udstyr i det hele taget.

MVH Tommy

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 05-11-03 18:46

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Er du sikker på at dette er det rette link? Jeg kan intet finde om
> objektiver eller foto udstyr i det hele taget.

Jov hvis man tager menuen "billede og lyd" der er foroven.

Vh Matilde

Fra : Tommy Jensen

Dato : 05-11-03 18:35

On Wed, 05 Nov 2003 18:30:57 +0100, Tommy Jensen <toj@worldonline.dk>
wrote:

>Er du sikker på at dette er det rette link? Jeg kan intet finde om
>objektiver eller foto udstyr i det hele taget.
>

>MVH Tommy

Bare glem det

Søgefunktionen er ikke særlig god.! Sitet fremgår som dansk men der
findes kun objektiver til projektorer på søgning efter "objektiv".

MVH Tommy

Fra : Fums

Dato : 05-11-03 19:47

Tommy Jensen skrev news:p1diqvo4ls13bkhcq4u650nqaqj4rtgu0s@4ax.com
> Søgefunktionen er ikke særlig god.! Sitet fremgår som dansk men der
> findes kun objektiver til projektorer på søgning efter "objektiv".

De er stadigvæk ved at opbygge siden. På den gamle side www.proshop.dk
virker tingene jeg har søgt på altid. Jeg har nu endnu kun købt > 20 dvd'er,
men jeg tror Direkteshoppen bliver lige så god efterhånden som den bliver
helt færdig.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 05-11-03 19:24

> [...]

> Søgefunktionen er ikke særlig god.! Sitet fremgår som dansk men der
> findes kun objektiver til projektorer på søgning efter "objektiv".

Ja, det er lidt kringlet at finde rundt derinde, jeg var nødt til at klikke
på et af kameraerne (billederne) for at komme ind til det jeg ville se.

Mat

Fra : Erik Aalund

Dato : 06-11-03 15:20

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Er du sikker på at dette er det rette link? Jeg kan intet finde om
> objektiver eller foto udstyr i det hele taget.

Prøv her f.eks.:

http://www.proshop-direkte.dk/productlist.aspx?catid=3&grpid=19&typID=45

vh
Erik Aalund

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 06-11-03 17:08

On Thu, 6 Nov 2003 15:19:41 +0100, "Erik Aalund"
<aalund@FJERNesenet.dk> wrote:

>Prøv her f.eks.:
>
>http://www.proshop-direkte.dk/productlist.aspx?catid=3&grpid=19&typID=45

Ja, man bliver da glad for sit G2 - 7800 kr,
OK, så skal man selv male det sort
mvh Ebbe