MS Windows
briani 27239
Jukebox til PC
Fra : Riverwind

Dato : 05-11-03 17:37

Hejsa

Jeg leder efter en virtuel jukebox til min XP.
Den skal kunne afspille mp3.
Den skal helst kunne ordne numrene efter album, og være nem at overskue og
betjene, da ikke computer-vante skal kunne betjene den. Desuden skulle den
gerne være til at betjene med en promille på >1,8 så store skrifttyper og
skærmelementer er heller ikke at foragte :) Om det så er vha. noget
advanced/simple indstilling gør ikke noget.

Jeg har prøvet en, der hedder DSD Jukebox, og den virker også fint.
Problemet er, at numrene fra alle de CD'er jeg har lagt ind bliver listet i
én lang liste.
Desuden er jeg stødt på Wurlitzer Virtual Jukebox mange steder, men
download-linket peger altid på et nedlagt site, så jeg kan ikke få den
hentet-

Er der nogen der har nogle forslag til hvad jeg skal kigge efter?

FUT: dk.edb.system.ms-windows

/Riverwind

Fra : Riverwind

Dato : 05-11-03 18:41

Har selv fundet DJ2000. Den køber jeg.

/Riverwind

Fra : Leony

Dato : 05-11-03 20:13

"Riverwind" <riverwindfrimigfor@jereselendigespamheaven.dk> skrev i en
meddelelse news:bobcms$2mjt$1@news.cybercity.dk

> Har selv fundet DJ2000. Den køber jeg.

Denne her: http://www.dsd-jukebox.de/ er svjh gratis.
Om den lever op til alle dine krav ved jeg ikke.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Leony

Dato : 06-11-03 14:49

> Denne her: http://www.dsd-jukebox.de/ er svjh gratis.
> Om den lever op til alle dine krav ved jeg ikke.

Den havde du prøvet opdager jeg lige. My bad.

Fra : Vagn Hansen

Dato : 05-11-03 23:56

"Riverwind" <riverwindfrimigfor@jereselendigespamheaven.dk> skrev i en
meddelelse news:bob906$2h1c$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> hentet-
>
> Er der nogen der har nogle forslag til hvad jeg skal kigge efter?

Når du har XPokkk installeret har du jo Windows Media Player lige ved hånden
Den bruger jeg til alle yndlingsnumrene fra mine CD'er (ca. 350). laver
afspilningslister og brænder CD'er med Mine Hits. På den måde er der
udelukkende brandgode numre på CD'en, i stedet for som "normalt" at der kun
er 3-5 virkelig gode numre på en CD.

M.v.h.

Vagn Hansen

Fra : Per Boll Jørgensen

Dato : 06-11-03 09:39

Vagn Hansen <vagn_hansen@get2net.dk> wrote:

> [...]
> afspilningslister og brænder CD'er med Mine Hits. På den måde er der
> udelukkende brandgode numre på CD'en, i stedet for som "normalt" at der kun

Prøv lige Itune det er nok det bedste jeg har prøvet
www.apple.dk
--
Per boll Jørgensen
7430 Ikast

Fra : [9320] Søren Grøndah~

Dato : 06-11-03 10:48

> Prøv lige Itune det er nok det bedste jeg har prøvet
> [...]

Jeg kan også anbefale iTunes
http://www.apple.com/dk/itunes/download/

--
Søren Grøndahl Jensen

Fra : -=Mikkel A=-

Dato : 11-11-03 09:36

Jeg har brugt et program der hedder DJ2000...

Kan findes på http://www.215software.com/ og koster 129.18kr.

Det fede ved det program er at det kan "blæses op" så det fylder hele
skærmen og andre kan altså ikke bruge computeren imens.
Programmen kan dog ikke sorterer efter album, men man kan søge efter numre,
album, kunstner og alle sangene er inddelt alfabetisk...

Det kan varmt anbefales af mig og så er prisen sgu til at overkomme...
simpelthen genialt!

Med Venlig Hilsen
Mikkel Andersen
Formand