Underligt fænomen med Cisco 677
Fra : Morten Trab

Dato : 14-04-01 21:07

Jeg har lige lagt mærke til noget underligt.

Min Cisco 677 router bliver ved med at oprette nogle NAT entrys for port 0
UDP til alle mine cmputeres IP'ere på mit LAN.

Det drejer sig ikke kun om en enkelt entry pr. IP, men snare 10 - 20 entrys
pr. IP.

Hvad skyldes dette, og hvordan får jeg den til at lade være med det?

Mvh. Morten

Fra : John Sahl

Dato : 20-04-01 21:41

"Morten Trab" <morten@trab.dk> wrote in message
> [...]
entrys
> pr. IP.
>
> Hvad skyldes dette, og hvordan får jeg den til at lade være med det?

Er det permanente entries eller hvad? Ellers er det nemlig helt normalt
og ganske som det skal være.

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se en forsmag på vores nyeste projekt på http://www.mandezonen.dk

Fra : Morten Trab

Dato : 20-04-01 23:24

> Er det permanente entries eller hvad?

Umiddelbart kan jeg ikke helt blive klog på det, men det vil jeg ikke tro.

Men hvorfor kommer de?? Og kan man ikke gøre noget for at slippe for dem??

Mvh. Morten