Fedeste "film-robot"
Fra : Søren Søndergaard

Dato : 05-11-03 16:42

Nu ved jeg godt at "robot-maskinerne" i Matrix Revolutions, ikke er 100 %
selvkontrollerende robotter, men fede er de da. (Og noget nær det eneste at
se den liden vellykkede film for)

Men robotterne er næsten oppe på siden af ED-209 (tror jeg den hedder) fra
Robocop. Selvom den vildeste og fedeste stadig må være kamp-robotten fra
Judge Dredd

Fra : Morten DH

Dato : 05-11-03 17:20

"Søren Søndergaard" <soren.sondergaard@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Men robotterne er næsten oppe på siden af ED-209 (tror jeg den hedder) fra
> Robocop. Selvom den vildeste og fedeste stadig må være kamp-robotten fra
> Judge Dredd

Hmm jeg er måske ikke den eneste som ville ønske de robotter havde fået lidt
mere skærmtid i JD?

Fra : Emil Saksager

Dato : 05-11-03 19:31

Jeg morer mig stadig over den legorobot de bruger i en af Olsen Banden
filmene.. :)

-Emil

Fra : No Humor Man

Dato : 06-11-03 00:23

Søren Søndergaard wrote:
> [...]
> Robocop. Selvom den vildeste og fedeste stadig må være kamp-robotten fra
Robotten fra Terminator filmene er imo også ret fede, eller rettere
sagt: T-800 endoskeleton.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : Jeppe Møller

Dato : 06-11-03 02:58

Nr. 5 Lever?

Fra : Henrik Madsen

Dato : 06-11-03 09:04

Her kan vi jo ikke komme uden om Gort.

--
Henrik Madsen

Fra : Emil Rune

Dato : 06-11-03 13:32

> [...]
> Robocop. Selvom den vildeste og fedeste stadig må være kamp-robotten fra

Jeg holder på Dalek. Det er sgu en ond satan...;)

Hilsen Emil

Fra : Henrik Larsen

Dato : 06-11-03 15:59

"Emil Rune" <noreply@notpossible.na> skrev i en meddelelse

> "Søren Søndergaard" <soren.sondergaard@tele2adsl.dk> wrote in message
> at

> Jeg holder på Dalek. Det er sgu en ond satan...;)

Daleks er (måske bortset fra i "Destiny of the Daleks")ikke robotter.

Vh Henrik

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-11-03 13:51

Søren Søndergaard wrote:

> [...]
> Robocop. Selvom den vildeste og fedeste stadig må være kamp-robotten fra

Hvad med den homoseksuelle robot fra Star Wars, og hans støvsuger?

/David

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-11-03 14:23

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> escribió

> Hvad med den homoseksuelle robot fra Star Wars, og hans støvsuger?

LOL - mavekrampe

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 06-11-03 18:29

> [...]
> Robocop. Selvom den vildeste og fedeste stadig må være kamp-robotten fra

Ahh - metalkneppedukken fra T3 ku jeg godt li - især uden tøj!

Fra : ML-78

Dato : 06-11-03 18:34

Ro-Man.

ML-78

Fra : Thomas

Dato : 06-11-03 18:44

Søren Søndergaard wrote:

> Men robotterne er næsten oppe på siden af ED-209 (tror jeg den hedder) fra
> Robocop. Selvom den vildeste og fedeste stadig må være kamp-robotten fra
> Judge Dredd

Hvad med Maximillian fra "Det sorte hul". Og nej, det er ikke en tysk
pornofilm ...

Mvh,
Thomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-11-03 15:05

Thomas <thomas@noreplytoemail.th> skrev:

> Hvad med Maximillian fra "Det sorte hul". Og nej, det er ikke en tysk
> pornofilm ...

Så hellere Vincent.

Mark

Fra : Thomas Zork

Dato : 06-11-03 19:43

Robot Gunslinger fra Westworld (1973)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-11-03 23:37

Hej!

Thomas Zork wrote:

> Robot Gunslinger fra Westworld (1973)

Yes, Yul Brynner er for sej :)

Men 'Roy Batty' fra Blade Runner er også ret gennemført.

Fra : Thomas Zork

Dato : 07-11-03 10:03

> Men 'Roy Batty' fra Blade Runner er også ret gennemført.

"it's not very sporty to shoot at an unarmed opponent"...eller i den stil.
Rutger H klarer det godt i Blade Runner :)

/zork

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-11-03 10:41

Hej!

Thomas Zork wrote:

> "it's not very sporty to shoot at an unarmed opponent"...eller i den stil.
> Rutger H klarer det godt i Blade Runner :)

Ja, det er afgjort een af hans bedste film til dato. Men ok, han har også lavet
en del middelmådige af slagsen :)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-11-03 11:00

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> writes:

[Rutger Hauer]
> Ja, det er afgjort een af hans bedste film til dato. Men ok, han har også lavet
> en del middelmådige af slagsen :)

Har han?

Dem må jeg se engang. Jeg har kun fundet stinkende elendige film fra
hans side (altså, undtagen Blade Runner.)
--
Peter B. Juul, o.-.o "All great epics come to an end. The Iliad. The
The RockBear. ((^)) Odyssey. War and Peace. Buffy the Vampire Slayer.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-11-03 11:16

Hej!

"Peter B. Juul" wrote:

> Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> writes:
>
> [Rutger Hauer]
>
> Har han?

Jeg har hørt en del personer rose "The Hitcher", men jeg har ikke selv set den.

> Dem må jeg se engang. Jeg har kun fundet stinkende elendige film fra
> hans side (altså, undtagen Blade Runner.)

Okay, du kan også prøve Split Second hvis du er til en ok "gyser" :)

Fra : Thomas Zork

Dato : 07-11-03 14:11

> Dem må jeg se engang. Jeg har kun fundet stinkende elendige film fra
> hans side (altså, undtagen Blade Runner.)
> --

Korrekt - Rutger Hauer har medvirket i et hav af stinkendes ringe film, men
enkelte kan fremhæves som perler (i min verden):

Ladyhawke...den vandt vist en pris.
The Hitcher...jeg tager aldrig blaffere op mere
Flesh+Blood - den vilde kriger, med Jenifer Jason Lee
Dusørjægeren..."fuck the bonus"...og den onde terrorist tygger på
håndgranaten
og Sallows Helte...alternativet til folkeskolens dødbold

....men det er nu også fornøjligt at se den gamle Terrorpatruljen
(Nighthawks), hvor Stallone spiller good-cop versus Hauer som ond terrorist
:)

/zork

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-11-03 15:56

Thomas Zork wrote:

> [...]
> håndgranaten
> og Sallows Helte...alternativet til folkeskolens dødbold

Blind Fury... nice doggie

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Thomas Zork

Dato : 08-11-03 04:09

> Blind Fury... nice doggie

åhhh ja - den havde jeg helt glemt... :)))
og et andet citat fra filmen "shit....fuck - SHIT FUCK"....dejlig elevator
scene

/zork

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-11-03 15:14

Thomas Zork <tlar99@*REMOVETHIS*land.auc.dk> skrev:

> [...]
>
> ...men det er nu også fornøjligt at se den gamle Terrorpatruljen
> (Nighthawks), hvor Stallone spiller good-cop versus Hauer som ond

Meget enig. Ville dog udelade Dusørjægeren og Sallows Helte. Men i
Nighthawks er han fremragende.

Om The Hitcher:
C. Thomas Howell admitted that he was actually afraid of Rutger Hauer on and
off the set because of the actor's general intensity.

Det ville jeg sikkert også være.

Mark

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-11-03 21:30

Peter B. Juul wrote:

> Dem må jeg se engang. Jeg har kun fundet stinkende elendige film fra
> hans side (altså, undtagen Blade Runner.)

The Hitcher er rigtigt fed.

Rutger Hauer er totalt undervurderet og det er synd at Hollywood ikke
bruger ham mere end de gør. Han få altid lorteroller i lortefilm
tilbudt. Men han gør det altid udmærket. Og når han får noget godt
tilbudt gør han det excellent. Hans rolle i "Confessions Of A Dangerous
Mind" og hvad han gør med den, er glimrende. Gå hjem, Robert De Niro.

/David

Fra : Stefan Holm

Dato : 08-11-03 16:36

p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:

> Dem må jeg se engang. Jeg har kun fundet stinkende elendige film fra
> hans side (altså, undtagen Blade Runner.)

Buffy har da om ikke andet et ganske tilforladeligt manuskript.

--
Stefan Holm
"Whatever, you dumb people."

Fra : zcully

Dato : 06-11-03 23:28

> [...]
> Robocop. Selvom den vildeste og fedeste stadig må være kamp-robotten fra

Jeg er ret vild med Bender fra Futurama...
Sorry kunne ikke dy mig. Ved godt det ikke er en film!! Elsker bare den
serie

/Zcully

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-11-03 02:10

zcully wrote:

> Jeg er ret vild med Bender fra Futurama...
> Sorry kunne ikke dy mig. Ved godt det ikke er en film!! Elsker bare den
> serie

Når vi nu alligevel har forladt filmverdenen, vil jeg køre endnu længere
ud ad sidesporet og bringe min favorit-robot på banen: Vakse Viggos
(Franquins) lille robothund med indbygget syrebeholder. Den er sååå
søøød!

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-11-03 15:08

Søren Søndergaard <soren.sondergaard@tele2adsl.dk> skrev:

Den bedste er Mr. Data fra STTNG.

Selvom jeg absolut *hader* navnet, øjnene og det komplet latterlige
kridhvide look han (åbenbart) skulle have for at virke robotagtig.

Hans væremåde er nok i sig selv og i øvrigt ret vellykket.

Mark

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-11-03 16:05

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> writes:

> [...]
> kridhvide look han (åbenbart) skulle have for at virke robotagtig.
>
> Hans væremåde er nok i sig selv og i øvrigt ret vellykket.

Jeg synes, at Riker er en bedre robot.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-11-03 21:33

Peter B. Juul wrote:

> Jeg synes, at Riker er en bedre robot.

Nu vi er i genren: Kryten fra Red Dwarf.

/David

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 10-11-03 15:22

David Rasmussen's utterance expressed in news:bom83q$eq8$3@news.net.uni-
c.dk:

> Nu vi er i genren: Kryten fra Red Dwarf.

Eller Marvin "the paranoid android" fra Hitch-hikers
Guide to the Galaxy :)

hmmm hvad med kombinationer - fx en T-X inde i en APU??
- lækker og dobbelt storeslem! ;)
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |