Så er det imorgen
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 05-11-03 16:50

Imorgen kl 8 skal jeg ned med lille Cheeta så hun kan blive steriliseret og
øremærket. Og jeg har det stadig ikke for godt med det.
Og hvad med Teddy? Selv om man nogen gange skulle tro at de katte hader
hinanden, går de fuldstændig i selvsving hvis man kommer til at lukke den
ene inde på f.eks. toilettet. Så vil Teddy ikke gå og bræge efter hende hele
dagen imorgen? Sikke mange tanker for så lidt .

Hilsen Linda

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 05-11-03 18:19

Hej Linda!

> Imorgen kl 8 skal jeg ned med lille Cheeta så hun kan blive
> steriliseret og øremærket. Og jeg har det stadig ikke for godt med
> det.

Det skal nok gå godt med din lille Cheeta i morgen - det er jo en
rutine-ting for dyrlægen (måske lige på nær JBH)

Jeg sørger dog for aldrig at lade katten være alene hjemme det første døgn
efter bedøvelse. De kan få brug for hjælp til et eller andet. Nogen katte
vil jo også vælte rundt og forsøge at gøre ting de ikke kan, hvis de ikke
kan få lov at ligge på skødet.

Det er også en god ide at være sikker på at dyrlægen ved hvad katten vejer
før han bedøver - jeg troede at dyrlægen altid vejede, eller ihvertfald var
i stand til at bedømme vægten, men det er altså ikke altid tilfældet.

Men er sikker på at det nok skal gå som det skal.
Held og lykke med den lille, og fortæl endelig hvordan det er gået.

Med venlig hilsen
Danielle

Fra : zasha

Dato : 05-11-03 23:05

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3fa91c10$0$3771$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
hele
> dagen imorgen? Sikke mange tanker for så lidt .

Hej Linda :)
Bare en lille trøstehilsen, for det skal nok gå fint og du må jo give ham
Teddy lidt ekstra opmærksomhed imorgen, så går det nok også.
Og ´Daniella's forslag om at være hos hende dagen efter, kan jeg kun
anbefale, hvis du har mulighed for det :)
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html

Fra : audi_quattro

Dato : 07-10-05 13:56

Hvordan gik det så??

Og hvad kostede det hos hvilken dyrlæge/dyrlægehospital?

Er lige ved at prøve at danne mig et overblik over priser de forsk. steder,
svinger åbenbart meget..