porsche 911 fra 67, hvad var ny prisen ?
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 05-11-03 16:09

Hejsa, en kolega har været i holland og se på en 911 targa som han er blevet
forelsket i og er nu ved at undersøge hvad det vil koste at få den indreg. i
dk
men han kan ikke finde nyprisen på den.
Er der en der har en gammel bilrevy eller noget hvor prisen på en sådan
2.0'er står ?

MVH

Lars Bisgaard

Fra : ..Møller

Dato : 05-11-03 18:00

"Lars Bisgaard" <lcb@NOSPAMprivat.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> men han kan ikke finde nyprisen på den.
> Er der en der har en gammel bilrevy eller noget hvor prisen på en sådan

911 S Targa: 125.198,-,
--
Møller

Fra : Jakob K

Dato : 06-11-03 14:42

Hej, han skal bare gå ind på toldskat.dk under motor og se hvad andre
har betalt i afgift.
Jeg tog et gennemsnit af hvad andre havde betalt, som udgangspunkt da
jeg importerede min Porsche 356 fra 1962, og da svaret kom fra
toldskat var det inden for 1000 kr fra hvad jeg havde regnet ud

Så vidt jeg lige hurtigt kunne se der inde ligger afgiften på omkring
28-30.000 hvilket må siges (efter min mening) at være okay for sådan
en dejlig bil!

mvh
JAKOB

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 06-11-03 20:40

"Jakob K" <jakobkjoeller@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så vidt jeg lige hurtigt kunne se der inde ligger afgiften på omkring
> 28-30.000 hvilket må siges (efter min mening) at være okay for sådan

jo, men bilen koster 125.000 hvilket jeg syntes er dyrt men han siger at den
står "som ny"
100 % renoveret.

bliver spændende om han køber den.

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Jakob K

Dato : 07-11-03 13:33

> jo, men bilen koster 125.000 hvilket jeg syntes er dyrt men han siger at den
> står "som ny"
> 100 % renoveret.

Well, 125K i indkøb + 30K i afgift + 10K til det løse (plader, syn,
transport) = 165K i Danmark.
Hvis løfterne passer om at den er i concours stand (= som ny), er det
da okay (efter min mening) men ikke super billigt for en bil man selv
har alt besværet og risikoen med at importere.
Men hvis man er forelsket i en bil, skal man jo bare ha' den og så
skidt med prisen