godt og billigt sted at låne til bil?
Fra : Thomas

Dato : 05-11-03 15:48

Lad mig endelig høre fra dem der har været ude at shoppe
efter et billigt billån og fundet stedet.
mvh
Thomas

Fra : Ted

Dato : 05-11-03 15:50

DIBA-finans.

Teddy

Fra : Jive

Dato : 05-11-03 21:02

Da jeg handlede bil sidst (ca. 3 år siden) lånte jeg pengene ved GE Capital.
Fin service og ingen problemer. Jeg har overvejet at skifte min bil inden
længe og har derfor undersøgt markedet lidt med hensyn til finansiering. Min
konklusion er, at de fleste steder er der faktisk ikke den store
prisforskel/renteforskel på de enkelte firmaer. Om de så snakker sammen om
hvad renterne skal være på billån ved jeg ikke, men der er altså ikke det
store at hente. Men prøv selv at tjekke, og husk lig at bruge de samme
forudsætninger ved hver. F.eks. >> ingen udbetaling, 20 % i udbetaling, 40 %
i udbetaling, og fremdeles. Den væsentlige grund til de fleste afslag fra
finansieringsselskaberne er enten for lille indtægt, eller "medlem" af RKI.

Bare lige min vurdering.

Jesper