NFS Underground Demo
Fra : Zif

Dato : 05-11-03 15:29

Hej gruppe

Så kom demoen endelig, men er det kun mig der ikke kan få den til
at virke, når man vil starte op kommer der sort skærm i 2 sek. og så
går den tilbage til skrivebordet.

Zif

Fra : Nic

Dato : 05-11-03 15:30

Direkte url på filen?

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-03 15:58

Nic wrote:

> Direkte url på filen?

Den er alle steder inkl. Boomtown.

Men jeg kan heller ikke få den til at virker, har nu forsøgt på 2
maskiner uden held:

Specs på de to maskiner - så vi måske kan se et mønster:

P4-2533, 1 GB ram, 9700 Pro, Catalyst 3.8 drivere, WinXP Pro
P4-2400, 512 MB ram, Gf5200FX, Ukendt driver vers., WinXP Pro

Jeg hentede min hos Boomtown, der angav at den var testet.

Mvh

Bruno

Fra : Mike

Dato : 05-11-03 17:24

Hent den her : http://files.dailyrush.dk/demos/nfsudemo_release.exe

Fra : Poul Johannsen

Dato : 05-11-03 16:02

Hej

> Så kom demoen endelig, men er det kun mig der ikke kan få den til
> at virke, når man vil starte op kommer der sort skærm i 2 sek. og så
> går den tilbage til skrivebordet.

Det samme sker for mig. Har et Geforce 4 mx440 og de nyeste driver Nvidia
driver v52.16. Hvilket grafikkort har du?

Mvh Poul

Fra : Jfuru

Dato : 05-11-03 16:32

"Poul Johannsen" <poul-johannsenSLETMIG@rnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Det samme sker for mig. Har et Geforce 4 mx440 og de nyeste driver Nvidia
> driver v52.16. Hvilket grafikkort har du?
>
> Mvh Poul

Jeg fik demoen til at virke. I starten gik min også ud efter ca. 2 sek, men
så læste jeg et sted på nettet, at man bare skal sætte sit sprog til at være
Engelsk (Australsk) i Kontrolpanel...og så virkede det!

//Jfuru

Fra : Poul Johannsen

Dato : 05-11-03 16:51

Hej

> [...]
være
> Engelsk (Australsk) i Kontrolpanel...og så virkede det!

Tak for hjælpen. Nu virker demoen.

Mvh Poul

Fra : Zif

Dato : 05-11-03 16:54

Tak for det tip, det virkede med at sætte sproget.

Totalt underligt at de ikke skriver at det skal stå til det.

Zif

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 05-11-03 17:01

Zif wrote:

> Tak for det tip, det virkede med at sætte sproget.

Det vil jeg godt tilslutte mig.

> Totalt underligt at de ikke skriver at det skal stå til det.

Jeg burde havde gættet det - bare så typisk at software ikke er testet
til andet en US/UK. Tænk bare på de spil som installere sig til "Program
Files" uanset Windows version - suk

Mvh

Bruno

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 06-11-03 10:55

> [...]

> sek, men så læste jeg et sted på nettet, at man bare skal sætte sit
> sprog til at være Engelsk (Australsk) i Kontrolpanel...og så virkede

Hm, jeg kan stadig ikke få demoen til at virke. Jeg har tilføjet 'English
(Australia)' med US input (default). Derefter vælger jeg dette via min
language bar - uden held, demoen vil stadig ikke starte.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : S3N80R

Dato : 06-11-03 11:08

On 06 Nov 2003 09:54:53 GMT, someone who claims to be "Kasper Damkjær"
<spamtrap01@damkjaer.net> wrote:

> [...]
>(Australia)' med US input (default). Derefter vælger jeg dette via min
>language bar - uden held, demoen vil stadig ikke starte.

Hejsa Kasper Damkjær,

Jeg kan heller ikke starte min demo, selvom jeg har gjort det samme.

Iøvrigt sandt, at det burde stå på Boomtown !

Jeg fandt dog hurtigt ud af det, da jeg læste tråden derinde - hvor
der rent faktisk rimeligt hurtigt blev skrevet af en udenforstående at
man skulle angive Engelsk(Australsk) som sprog !

Men det hjælper heller ikke for mit vedkommende =/

Greetings/ Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-11-03 11:33

"Kasper Damkjær" <spamtrap01@damkjaer.net> skrev i en meddelelse
> Hm, jeg kan stadig ikke få demoen til at virke. Jeg har tilføjet 'English
> (Australia)' med US input (default). Derefter vælger jeg dette via min
> language bar - uden held, demoen vil stadig ikke starte.

Har du valgt det også under avanceret fanen?

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 06-11-03 11:50

"Kenneth Iversen" <no.valid.email.adress@for.you.duh> wrote in

> Har du valgt det også under avanceret fanen?

Hvad skal der vælges der? Jeg kan kun vælge extend eller disable af
advanced text.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-11-03 12:01

> Hvad skal der vælges der? Jeg kan kun vælge extend eller disable af
> advanced text.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad operativsystem du bruger men under
XP kan man også vælge Engelsk (Australien) derunder

Det er sprog til ikke-unicode programmer.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 06-11-03 12:49

> Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad operativsystem du bruger men under
> XP kan man også vælge Engelsk (Australien) derunder

Sorry, jo det er XP.

> Det er sprog til ikke-unicode programmer.

Det har jeg sat til 'English (Australia)' men lige lidt hjælper det.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 06-11-03 14:30

"Kasper Damkjær" <spamtrap01@damkjaer.net> wrote in

> Det har jeg sat til 'English (Australia)' men lige lidt hjælper det.

Aha, NU har jeg fundet ud af det. Det er ikke nok at sætte sproget (input)
til 'English (Australia)' - Regional Settings (datoformater, tal, valuta
m.v.) skal også skiftes.

Men derudover er demoen altså lidt skuffende - meget arkadeagtigt! Håber
spillet kan trække op i forbindelse med modificeringen af bilerne.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : S3N80R

Dato : 06-11-03 15:29

On 06 Nov 2003 13:30:29 GMT, someone who claims to be "Kasper Damkjær"
> [...]

>Men derudover er demoen altså lidt skuffende - meget arkadeagtigt! Håber
>spillet kan trække op i forbindelse med modificeringen af bilerne.

Ah - skulle have vidste det med regional settings... min demo er
slettet og agter ikke at hente den igen !

Nu må jeg jo så bare vente til det fulde spil =)

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-11-03 16:46

"S3N80R" <s3n80rREMOVE_THIS@siq.dk> skrev i en meddelelse
> Ah - skulle have vidste det med regional settings... min demo er
> slettet og agter ikke at hente den igen !

Jeg har også slettet den igen. Jeg gider ikke at rode med ændringer af
diverse indstilliger for at få en demo til at køre. Desuden kører demoen her
i måske 10 sekunder, så pauser den totalt (fryser) og fortsætter først igen
efter 5-10 sekunder. Løjerligt, men så ryger det bare ud igen. Jeg vil ikke
rode med andre opsætninger, når alle andre spil fungerer glimrende. Om igen
EA.

Fra : S3N80R

Dato : 06-11-03 17:06

On Thu, 6 Nov 2003 16:45:32 +0100, someone who claims to be "Per
Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote:

> [...]
>rode med andre opsætninger, når alle andre spil fungerer glimrende. Om igen

Hejsa, Per Nielsen,

Enig - men når den 'rigtige' spil kommer ud, må vi gå ud fra at disse
børnesygdomme er borte - glæder mig meget til at se det !

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-11-03 17:44

> Enig - men når den 'rigtige' spil kommer ud, må vi gå ud fra at disse
> børnesygdomme er borte - glæder mig meget til at se det !

Det kan jo kun være i EA's egen interesse . Den demo er vist kommet for
hurtigt ud af døren. Det skulle ikke undre mig om vi ser en "opdateret" demo
indenfor 1 uge eller 2.