CBB op på 99 øre ?
Fra : Mcisten

Dato : 05-11-03 13:44

Hej med jer

Var lige inde på CBB hjemmeside, nu koster det 99 øre min medmindre du
betalet 200 for at blive pluskunde.

Var det ikke det telmore droppede for et par måneder siden ?

Mvh Mcisten

Fra : Fischer

Dato : 05-11-03 14:24

> Var lige inde på CBB hjemmeside, nu koster det 99 øre min
> medmindre du betalet 200 for at blive pluskunde.

Sådan har det "altid" været.

> Var det ikke det telmore droppede for et par måneder siden ?

Jo. Godt det samme!

*Fischer

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-11-03 19:10

> Jo. Godt det samme!

Nemlig, og os fjolser der havde betalt fik endda pengene tilbage

Thore

Fra : Peter

Dato : 06-11-03 22:42

Nej, I fik ikke pengene tilbage. Telmore beholde dem. I fik bare taletid.

Mvh

Peter

Fra : Claus E Beyer

Dato : 07-11-03 07:31

"Peter" <1919@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nej, I fik ikke pengene tilbage. Telmore beholde dem. I fik bare taletid.

Det er vist bare en strid om ord. Det gør ikke den store forskel, om man fik dem
tilbage på den ene eller den anden måde.

-cb

Fra : Peter

Dato : 07-11-03 11:58

Lidt forskel gør det nu.. Hvis man havde fået valget,havde det været
ok, men det fik man ikke.

Det ville svare til at man afleverede sin bil på et værksted for at få
skiftet sine dæk og bliver bedt om at betale forud. Efter man er gået
beslutter ledelsen at man vil stoppe med at skifte dæk. Derefter
bliver de penge man har betalt for de nye dæk, brugt til benzin. Der
skulle jo tankes op på et tidspunkt.

Mvh.

Peter

Fra : Per Thomsen

Dato : 07-11-03 14:58

> [...]
> beslutter ledelsen at man vil stoppe med at skifte dæk. Derefter
> bliver de penge man har betalt for de nye dæk, brugt til benzin. Der

Nej det svarer til at du beder dit værksted skifte dæk.
Efter du er gået beslutter ledelsen at det skal være gratis at få nye dæk,
hvorefter du får et tilgodebevis til benzin.

Per

Fra : Kurt Brixen

Dato : 07-11-03 15:16

On Fri, 7 Nov 2003 14:58:29 +0100, "Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> wrote:

>Nej det svarer til at du beder dit værksted skifte dæk.
>Efter du er gået beslutter ledelsen at det skal være gratis at få nye dæk,
>hvorefter du får et tilgodebevis til benzin.

Det er ikke let at gøre en Telmore-kunde utilfreds

Kurt Brixen

Fra : Peter

Dato : 07-11-03 20:07

Jamen, det er jo ikke et tilgodebevis man har fået. Man har fået
tanket op, uden at blive spurgt..

Mvh

Peter

Fra : Oros

Dato : 08-11-03 17:55

Peter wrote:
> Jamen, det er jo ikke et tilgodebevis man har fået. Man har fået
> tanket op, uden at blive spurgt..

Ja, men hvis du ikke skal bruge benzinen og skrotter bilen, så tager de
benzinen og sender dig en tilsvarende check.

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk

Fra : Peter

Dato : 09-11-03 13:51

Jeg kan nu godt lide bilen, har ingen planer om at skrotte den. Jeg
mener blot at jeg skulle ha` været spurgt inden de valgte at fylde
benzin på den.`

Mvh

Peter

Fra : Per Thomsen

Dato : 10-11-03 11:02

> [...]
> benzin på den.`
> Men du sagde jo 'ja' til at købe dækene, og nu får du så benzin for
'prisen'

Per