God Ford reperatør i Århus
Fra : T r o e l s P e d ~

Dato : 05-11-03 12:06

Hej Folkens!

Det er efterhånden længe siden jeg har skrevet på denne gruppe. Grunden er
simpel, jeg har ikke haft tid! Er flyttet hjemmefra - til Århus... Så der
har været en del med nyt studie, ny lejlighed osv...

Jeg har i løbet af sommeren fået lavet en del ved min kære Sierra, hvis
nogen synes det kunne være interessant at vide hvad, kan jeg skrive lidt
senere

Men mit spørgsmål:
Hvilken Ford reperatør i Århus er anbefalelsesværdig? Jeg kender absolut
intet til nogle af dem der er her... Så hvis der er nogle der har lidt
erfaringen hører jeg gerne!

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC 92 Sedan

Fra : Postal

Dato : 05-11-03 15:19

Hej

Hvad skal du ha lavet ?

Christian Andersen

ICQ 34472580
http://www.escort-cosworth.dk
http://www.ford-klub-danmark.dk/

"T r o e l s P e d e r s e n" <troels_p@12mail.dk.nospam> skrev i en
meddelelse news:3fa8d98d$0$95076$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : T r o e l s P e d ~

Dato : 05-11-03 15:25

Postal wrote:
> Hvad skal du ha lavet ?

Jeg skal have skiftet koblingen. Jeg kan godt selv, men gider ikke ligge ude
under bilen i den her kulde! (Hvis bare man kendte en som havde en lift!)
Derudover skal jeg have kigget mine bremser efter, de driller!
Og bliver jeg rigtig godt tilfreds med resultatet af ovennævnte
reperationer, får de lov at lave mange af de fremtidige reperationer (Det er
ikke let at lave i en lejlighed )

Fra : Olesen

Dato : 05-11-03 16:38

"T r o e l s P e d e r s e n" <troels_p@12mail.dk.nospam> skrev i en
meddelelse news:3fa90829$0$95043$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> (Det er
> ikke let at lave i en lejlighed )

Så få det lavet ved lejlighed..*S*

Fra : Max[DK]

Dato : 06-11-03 07:36

> Det er efterhånden længe siden jeg har skrevet på denne gruppe. Grunden er
> simpel, jeg har ikke haft tid! Er flyttet hjemmefra - til Århus... Så der
> har været en del med nyt studie, ny lejlighed osv...

Ja, velkommen tilbage og tillykke med lejligheden lejligheden

/Max