Gammel dansk film titel søges
Fra : .Kody

Dato : 05-11-03 11:50

Hejsa

Jeg søger titlen på en gammel dansk film, hvor den
gennemgående historie var at vejrhanen på kirken larmede.

..Kody

Fra : Niels Otto

Dato : 05-11-03 14:40

Tja - der findes da en film der hedder vejrhanen - kunne det være den?

http://us.imdb.com/title/tt0125577/

Fra : Babba-Papa

Dato : 05-11-03 20:33

On Wed, 5 Nov 2003 14:39:36 +0100, "Niels Otto" <manta@manta.dk>
wrote:

>Tja - der findes da en film der hedder vejrhanen - kunne det være den?
>
>http://us.imdb.com/title/tt0125577/

Det må være den. Jeg har set den et par gange på DK4 og Johannes Meyer
spiller glimragende.

- -
Babba-Papa

P.S. Når jeg ser din mail-adr. kommer jeg til at tænke på "Manta
Manta" med Til Schweiger og Tina Ruland....

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 05-11-03 20:16

Det kan vist dårligt være andre:

http://www.filmidanmark.dk/spillefilm/vejrhanen.htm

Jørgen

Fra : Mikael Strøm Eriksen

Dato : 08-11-03 13:04

Jeg kunne godt tænke mig at opsøge Peter Aalbæk med et manuskript, hvor det
gennemgående tema var en vejrhane, der knirkede ... Tror ikke helt, det
ville holde

/mikael

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-11-03 21:28

Mikael Strøm Eriksen wrote:

> Jeg kunne godt tænke mig at opsøge Peter Aalbæk med et manuskript, hvor det
> gennemgående tema var en vejrhane, der knirkede ... Tror ikke helt, det
> ville holde

Lars Von Trier ville nu nok kunne få strikket en misantropisk
samtidskommentar sammen på det oplæg.

/David