Endnu en kæmpe klaphat!
Fra : C. Petersen

Dato : 05-11-03 11:59

Kommer her til morgen kørende på herlevhovedgade ca 200 m før jeg skulle
dreje ind til mit arbejde der ligger en lastbil i inderbanen ca 5-10 meter
foran mig jeg ligger i ydersporet,
så kommer der en toyota carian2 op påsiden af mig og kaster sig ind foran
mig for ikke at ligge baglastbilen! hvilket vil sige at jeg bliver nød til
at bremse ret kraftigt for ikke at klaske op i ham, han accelere kraftigt
op, og køre helt op i røven på bilen foran mig, da der efter ½ sekund ikke
sker noget KASTER han sig selv og sin bil ind i inderbanen igen for at
overhale men det samme gør personen i bilen foran så nu er han altså ved at
køre ind i den bil som han har ligget bagi i 2 sekunder, i panik køre han
endnu længere ind og jeg var i et sekundt sikkerpå han ville topdere et træ
eller en parkeret bil men han undgik utrolig heldigt alt og endte på
cykelstien! STADIG KØRENDE! der fortsatte han så inde med omkring 70-80 km i
timen og da han så var kommet forbi diverse træer og parkerede biler
svingede han så ud på herlevhovedgade igen! og så skulle jeg dreje så mere
så jeg heldigvis ikke til den idiot! men sådan en KÆMP ENORM IDIOT skulle
fandme ha taget sit kørekort og så skulle han tvinges til at spise det!

Det var bare mine oplevelser i det dejlig kbh her til morgen.

Fra : anders majland

Dato : 05-11-03 14:18

> Det var bare mine oplevelser i det dejlig kbh her til morgen.

Jeg så til gengæld en mc betjent der lavede andet end fartkontrol. Han
holdt klar ved det store kryds på ring2 nedenfor bellahøj - sikkert til
at tage de værste rødkørere.

Rart at se at der ikke kun fokuseres på hastighed.

Men jeg var med bus idag. Chaufføren tog det kryds for grønt men valgte
lidt længere mod nord køre over for helt rødt... Lyset skiftede til gult
mere end 100-150meter foran bussen og var rødt længe før han kørte ud i
krydset. Alligevel valgte han bare at fortsætte. De tværgående var
begyndt at køre ca samtidigt med at han var midt i krydset

Det var ca. 8:25 med linie 250 mellem bellahøj og søborg - så kender du
chaufføren så giv ham lige en reprimande ...
(jeg ved jo at der er nogen chauffører der læser med her)

En proff chauffør i en stor tung dobbeltdækker, på en hvad der sikkert
er en kendt rute, skal squ helle ikke tage sådanne chancer.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-11-03 10:53

anders majland wrote:

> [...]
>
> En proff chauffør i en stor tung dobbeltdækker, på en hvad der sikkert
> er en kendt rute, skal squ helle ikke tage sådanne chancer.

I wanna die peacefully in my sleep, like my grandfather did.
Not screaming and yelling like the passengers on his bus.

Er det ikke nogenlunde sådan den er?