MS Windows
briani 27239
Bedste 3rd party registrerings-editor til ~
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 05-11-03 10:55

Jeg søger den bedste editor til WInXP's registreringsdatabase, som kan rydde
ud i forældede og tomme nøgler og effektivt fjerne de programmer, jeg ikke
ønsker skal køre ved opstart af WinXP.

/Anders

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-11-03 11:26

"Anders Lau Mandsholm" <mitfornavn@mitefternavn.dk> skrev....

Til automagisk oprydning: jv16 PowerTools. www.jv16.org

Til manuel finpudsning: RegHance. www.lavasoft.de

--
Kent Oldhøj

Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 09-11-03 20:13

"Kent Oldhøj" <news@oldhoj.dk> wrote in message
> "Anders Lau Mandsholm" <mitfornavn@mitefternavn.dk> skrev....

> Til automagisk oprydning: jv16 PowerTools. www.jv16.org
>
> Til manuel finpudsning: RegHance. www.lavasoft.de

RegHance er jo fra Lavasoft og dem har jeg gode erfaringer med via
Ad-Aware...

Men PowerTools!? Er det en joke? Ligner et fritidsprojekt! Underligt
programvindue og halvdelen er menu-knapperne virker ikke + al tekst er vist
skrevet af en ordblid

/Anders

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-11-03 20:45

"Anders Lau Mandsholm" <mitfornavn@mitefternavn.dk> skrev....

> Men PowerTools!? Er det en joke? Ligner et fritidsprojekt!
> Underligt programvindue og halvdelen er menu-knapperne virker
> ikke

Jeg er enig i at det ikke er den mest intuitive brugerflade, men de
værktøjer der rent faktisk gemmer sig bag, er temmelig gode.

Hint: Du skal ikke klikke på menuknapperne, men bevæge dig ind på
menuikonerne under hvert menupunkt.

Sådan er det tit med geniale programmer: Programmøren er nørdt og
koncentrerer sig om grundessensen i værktøjerne, mens brugerfladen er
noget lillesøster tegner på kvardreret papir.

+ al tekst er vist skrevet af en ordblid

Og? Hvis du afviser geniale programmer alene fordi du finder en eller
flere stavefejl, så er det sandelig dit tab.

--
Kent Oldhøj