Citroen AX (Larmende blæser)
Fra : Minirikke

Dato : 05-11-03 10:13

Hej Alle
Jeg har en Citroen AX 14 fra 88, som jeg er meget glad for. Dog har jeg i
øjeblikket et stort problem. Blæseren (2 trin foruden stop) larmer af h...
til.
Er der nogen i grp. der har haft samme problem og som nu kender et godt
trick til at få den til at stoppe med det, da jeg vil prøve meget før jeg
køber en ny koster over 1600 kr.

M.v.h.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-03 20:50

"Minirikke" <hansen.jensen@sletget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen i grp. der har haft samme problem og som nu kender et godt
> trick til at få den til at stoppe med det, da jeg vil prøve meget før jeg

Havde en gang en AX GT, en sjov bil iøvrigt. Den havde samme symptom.
Der var brugtvognsgaranti på den, så forhandleren forsøgt at smøre den, det
hjalp lidt i en kortere periode, men så kom det tilbage.
Til sidst satte de en ny i.
Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Prøv da et autoophug først www.dataophug.dk måske passer blæseren fra en BX