syn af træk ?
Fra : Juel

Dato : 05-11-03 09:22

Fik lige et aftageligt træk til min E30'er igår, til 250,- )

Nå men på skal det jo.. men skal man virkeligt betale 500,- for at få det
synet ?? og skal de checkke hele bilen ved samme lejlighed ??

Mvh
Morten

Fra : ak

Dato : 05-11-03 09:49

"Juel" <mp@stofanet.invalidk> skrev i en meddelelse
> Fik lige et aftageligt træk til min E30'er igår, til 250,- )
>
> Nå men på skal det jo.. men skal man virkeligt betale 500,- for at få det
> synet ??
Er det ikke kun 400kr et syn koster

>og skal de checkke hele bilen ved samme lejlighed ??

Ja det skal de

Fra : Juel

Dato : 05-11-03 11:04

> Ja det skal de

Pis os....
Hvad er et synsfrit træk så ??

Mvh
Morten

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 05-11-03 13:57

Juel wrote:

> Pis os....

Hvad der den af, kan øsen ikke tåle en tur i synshallen?

> Hvad er et synsfrit træk så ??

At du ikke skal have synet bil og påhængsvogn samlet, men
hver for sig.

mvh
Henning

Fra : Juel

Dato : 05-11-03 14:46

> Hvad der den af, kan øsen ikke tåle en tur i synshallen?

Nej ikke med den forrude :o/ der er stenslag i.. og så skal den lige ha
lavet et 1krones hul i bunden tror jeg.. ellers er den vist ok så vidt jeg
ved..

Mvh
Morten