MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP blue screen: EUSBMSD.SYS
Fra : Th?ngmand

Dato : 05-11-03 09:22

Da jeg startede min maskine op her til morgen fik jeg blå skærm med
bla.:

STOP: 0x0000007E

EUSBMSD.SYS - Address F9B486CD base at...

Jeg tror det er en driverfejl, efter hvad jeg har kunne google mig
frem til. I går installerede jeg noget automatic update fra Iomega,
uden at genstarte, så jeg har en fæl mistanke til at det er den der
laver rav i den. Problemet er at jeg ikke kan starte maskinen op -
hverken i normal eller nogle af de fejlsikrede tilstande

Hvad gør jeg?

--
Thïngmand

Fra : Peter

Dato : 05-11-03 13:48

"Th?ngmand" <michael@thingmand.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> laver rav i den. Problemet er at jeg ikke kan starte maskinen op -
> hverken i normal eller nogle af de fejlsikrede tilstande

Kan du ikke starte den op i "sidst kendte fungerende tilstand" (eller noget
i den retning). Den valg mulighed kommer ved at trykke F8 under opstart.

Peter

Fra : Thïngmand

Dato : 05-11-03 14:29

> Kan du ikke starte den op i "sidst kendte fungerende tilstand" (eller
noget
> i den retning). Den valg mulighed kommer ved at trykke F8 under opstart.

Jeg flyttede harddisken over i et andet XP system og fik slettet EUSBMSD.SYS
og så virkede det igen...

--
Thïngmand
www.thingmand.dk