MS Windows
briani 27239
Comp går i dvale
Fra : Ukendt

Dato : 05-11-03 07:04

Min computer går i dvale efter ca en time, selvom min computer står og
downloader. Når den går i dvale stopper min internet forbindelse også. Når
jeg så lige rør ved musen, lyser modemet igen og den downloader videre. Jeg
har stofa flatrate og kører windows Xp.
Håber i kan hjælpe!

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-03 07:06

Jeg skal lige sige jeg har slået alt, hvad der har med dvale at gøre fra.

Fra : Janner

Dato : 05-11-03 08:52

"David" <gh> wrote in message
> Jeg skal lige sige jeg har slået alt, hvad der har med dvale at gøre fra.

Nu når du siger alt ... er det nok inde fra windows du mener ... Der kan
være samme optioner i din bios der er nødvendigt at slå fra.

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 05-11-03 20:21

> Jeg har stofa flatrate og kører windows Xp.
>
> Jeg skal lige sige jeg har slået alt, hvad der har med dvale at gøre fra.

Har du under egenskaber for din net forbindelse(Enhedshåndtering) fjernet
fluebenene under 'Strømstyring'?