N. 6600 vs. N.3660 ??
Fra : Bare mig

Dato : 05-11-03 04:46

Hejsa med jer!

Hvad tror i der er det fedeste valg?....skal man vente på 3660...hvad bliver
prisen på den??

Mvh
Dan

Fra : Kent

Dato : 07-11-03 00:22

Hmm det kommer jo helt an på hvad du kan li'..
Jeg er har en 3650 lige nu, men det er kun spørgsmål om dage før jeg køber
en 6600, jeg syntes den er for fed.
Størrelsen er der noget forskel på, og designet er jo i top!
3660 bliver helt sikkert billigere, den er oxo lidt fantasi løs syntes jeg..

Fra : brodal007

Dato : 13-11-03 20:05

6600 er egentlig en forbedret 3650 med flere funktioner og mere kompakt
design, 3660 skulle vist kun have et forbedret tastatur, og jeg har ikke
hørt at den skulle komme til DK

Hilsen Jacob

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Rongsted

Dato : 14-11-03 11:07

"brodal007" <brodal007.news@kandu.dk> wrote:

>6600 er egentlig en forbedret 3650 med flere funktioner og mere kompakt
>design, 3660 skulle vist kun have et forbedret tastatur, og jeg har ikke
>hørt at den skulle komme til DK

Den er på nokia.dk under kommende telefoner, så det gør den nu nok.
http://www.nokia.dk/phones/3660/

Peter

Fra : MeMyselfAndI

Dato : 02-02-04 17:25

Fra : Sab

Dato : 02-02-04 22:57

Hej

Nokia 3660 er kommet på marked i dk, det gjorde den i slutningen af nov. Den
kan nøjagtig det samme som nokia 6600, der er dog et par enkelte funktioner,
der kræver ekstra software i forhold til 6600. Fordelen ved 3660 er at du
kan skifte cover, hvis der kommer riser osv. Jeg har selv en 3660 og er
ovenud tilfreds...

Sabine