Matrix Revolutions - FED film!!!!
Fra : Kong Kent

Dato : 05-11-03 02:06

Var blæst væk efter Matrix. En anelse skuffet over Matrix Reloaded, men
ganske fornøjet over Matrix Revolutions.

Tilbage er de fede actionsekvenser, og endda tilføjet lidt ekstra "punch"
hvis jeg må være så fræk!

Væk er de kedeligste filosofiske blabla-samtaler, og tilbage står essensen
af hvad Matrix hele vejen igennem har handlet om. Kampen mellem menneskene
og maskinerne.

Fed, feeeeeed film!! Og en fortjent flot afslutning på trilogien. Kan kun
varmt anbefale den.

(og PUHA lydanlægget får en work-out i 3'eren. NICE!)

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : KO

Dato : 05-11-03 02:25

> [...]
> varmt anbefale den.
>
> (og PUHA lydanlægget får en work-out i 3'eren. NICE!)

Hvor f.... har du set Matrix 3 henne? Er lidt misundelig..... Kan sku' ikke
vente

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 05-11-03 03:34

KO skrev:

> Hvor f.... har du set Matrix 3 henne? Er lidt misundelig..... Kan
> sku' ikke vente

Jeg så den for en uges tid siden, men måtte desværre love Sandrew
Metronome, at jeg ikke sagde et ord om den før i dag. Hvilket er
forståeligt, når man tager i betragtning, hvor forfærdelig den er.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"In your face, Space Coyote!"

Fra : Kong Kent

Dato : 05-11-03 16:42

> Hvor f.... har du set Matrix 3 henne? Er lidt misundelig..... Kan sku'
ikke
> vente

Er filmanmelder for en radiostation, så det gør det lidt nemmere at være på
forkant med de film som stationen synes de vil have anmeldt.

Desværre kommer "Ringenes Herre: Kongen vender tilbage" på *dagen* til
premieren heroppe i Hjørring, så der er der ingen fidus i at være anmelder,
ansat eller Gud fra himmelen. Der må jeg begive mig ind i de mørke lokaler
sammen med resten af jer dødelige *ggg*

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-11-03 18:33

On Wed, 5 Nov 2003 02:06:10 +0100, "Kong Kent"
<kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote:

> [...]
>varmt anbefale den.
>
>(og PUHA lydanlægget får en work-out i 3'eren. NICE!)

Well vi har åbenbart ikke set samme film. Øv for en tynd kop te

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 06-11-03 08:31

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> varmt anbefale den.
>
> (og PUHA lydanlægget får en work-out i 3'eren. NICE!)

Er IKKE enig. Som sædvanlig er mit største problem den himmelråbende
KEDELIGE dialog. Hvis de absolut skal ævle om alt det pseudoreligiøse
og -filosofiske bavl, kunne de for helvede så ikke have fået en bedre person
til at skrive dialogen (Tarantino eller Scott Rosenberg f.eks.). Som den er
nu hænger den slapt og forudsigeligt og værst af alt kedeligt! Og så kammer
filmen over i actionscener, der til at starte med er imponerende, men så
bliver det sgu ved så længe, at det også bliver forudsigeligt og derfor
kedeligt. Væk er de overrumplende effekter og selvom 2eren ikke var
nyskabende (indrømmet, det er svært at være det i hver film, men de har jo
selv sat standarden), så havde den den fantastiske highway scene, der flåede
benene væk under mig. Men i 3eren, ak ak, intet. Det der stadig fungerer
bedst for mig er den lidt klaustrofobiske fornemmelse jeg får når de jages
af de klamme sprutter, men ligesom i Alien filmene er det altså mere
uhyggeligt jo mindre man ser til dem. Nå, nok mavesure opstød herfra.
Heldigvis er Hugo Weaving jo med, og han formår som sædvanlig at give ond
humor til en ellers temmelig humorforladt film.

Jeg tror grunden til at Revolutions har fået en så hprd medfart er, at den
første film satte så høje standarter på så mange områder, og så er det altså
svært ikke at sidde tilbage med en flad fornemmelse efter 3eren, fordi den
er så meget dårligere end 1eren på alle måder. Nåja, Monica Belluci var ikke
med i den første, så der er da et punkt 2eren og 3eren er bedre

Hvis I bor i Odense eller omegn, så stil ind på Studenterrarioen 87,9 på
fredag 19-20, hvor jeg og to andre i filmprogrammet "Glamorama" vil anmelde
og højst sandsynligt diskutere filmen.

Hilsen Thomas

Fra : Anders Houmark

Dato : 06-11-03 12:45

" Thomas Ærvold Bjerre" <tbjerre@hco.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse

> Nåja, Monica Belluci var ikke
> med i den første, så der er da et punkt 2eren og 3eren er bedre

Var det bare mig, eller var hendes patter bare pumpet maks op? Så godt ud

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Zodiax

Dato : 06-11-03 15:34

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote
> Var det bare mig, eller var hendes patter bare pumpet maks op? Så godt ud

Det var bare dig....det var da ikke noget særligt *savle savle*

--
Zodiax

Fra : Silver

Dato : 07-11-03 14:52

"Zodiax" <zodiax@jesspar*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> "Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote
> >

> Det var bare dig....det var da ikke noget særligt *savle savle*

Det sæt tøj was god damn made for her.....suk...hun er sgu en dæjlig tøs.

Silver.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-11-03 15:09

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> escribió

> Det sæt tøj was god damn made for her.....suk...hun er sgu en
dæjlig tøs.

Bare ærgeligt at hun ikke kan snakke et forståeligt engelsk "shis a
kill evrionaf us - shis en luv"