Rep. af G60 kofanger
Fra : Christabel & Anders

Dato : 04-11-03 23:43

Jeg er blevet givet en G60 forkofanger, men den har desværre en lille skade
i højreside lige ved blinklyset. Da kofangeren var monteret, er den blevet
kørt på/ mod noget skarpt som har lavet et hul i plastikken på ca. 5 cm. Alt
plastikken er der stadig og derfor tænkte jeg, at man må da kunne reparere
sådan en svend så den kunne blive fin igen!

Men hvordan? ....skal jeg gå i krig med en hårtørre/ smeltepistol og så se
om jeg kan rette plastikken til, når den bliver blød? Hvis i har et godt
foreslag, så kom med det!

Chris & Anders
Klik ind på: www.vesterhavsrock.dk

Fra : Rasmus

Dato : 05-11-03 00:39

"Christabel & Anders" <kaa@sprit.dk> wrote in message
> [...]
> om jeg kan rette plastikken til, når den bliver blød? Hvis i har et godt

Jeg ville bruge glasfiber....

mvh
Rasmus

Fra : Christabel & Anders

Dato : 05-11-03 08:58

Okay, men hvordan? ...sagen er den at jeg har aldrig prøvet at reparerer
noget ligende!
Anders

Fra : KASO

Dato : 05-11-03 16:42

"Christabel & Anders" skrev d. 04-11-03 23:43 dette indlæg :
> [...]
så se
> om jeg kan rette plastikken til, når den bliver blød? Hvis i har et

Prøv evt. http://www.chipsaway.dk/ fremfor at lave ubodelig skade med en
varmepistol!

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikael

Dato : 08-11-03 18:02

"Christabel & Anders" <kaa@sprit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om jeg kan rette plastikken til, når den bliver blød? Hvis i har et godt

Tjaaa det bliver meget svært for hvis det er en plastikkofanger er der ikke
meget at gører. Det er ikke rigtig til at reparere på men jeg kan fordikre
dig at en hårtørre kommer du ingen vejne med. Mit beste bud er hvis du går
igang med noget spartelmasse helst noget med gladsfibretråde i, og husk at
slibe godt der hvor du spartler på. Det skal dog siges at der ikke er nogen
garenti for at det bliger hængende da der ikke er ret meget der binder på
plastik men det er da forsøget vær. Held og lykke hilsen Mikael