Tuningsbox fra THansen
Fra : MB

Dato : 04-11-03 23:04

Hej!

Er der nogle af jer som har erfarning med den tuningsboks til Skoda Octavia
som THansen sælger??? Skulle kunne øge HK fra 90 til 115 og moment fra 210
til 265, hvilket jo umiddelbart lyder meget tiltalende. Se evt dette link:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=181238092&n=684455545&pn=959852134

Med venlig hilsen

Morten

Fra : Peter G C

Dato : 05-11-03 08:33

"MB" <mb_dk@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til 265, hvilket jo umiddelbart lyder meget tiltalende. Se evt dette link:

Thansen og kvalitet hører vist ikke sammen.

Prøv www.fgamotorsport.dk - kan anbefales herfra. Indehaveren har vist en
Skoda som din.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 05-11-03 08:35

On Wed, 5 Nov 2003 08:32:35 +0100, "Peter G C"
<pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>Thansen og kvalitet hører vist ikke sammen.

THansen og tuning hører vist ikke sammen
(tuning bør udføres af tunere - og ikke købes i et "supermarked")

>Prøv www.fgamotorsport.dk - kan anbefales herfra.

Er det Landberg?

/Mogens

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 05-11-03 08:54

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message news:3v9hqv8vuuqjq3bktbkmaitnphldcq2k9p@4ax.com...

> Er det Landberg?

Det ser sådan ud - se evt. under "Hvem er vi".

/Jakob

Fra : Peter G C

Dato : 05-11-03 09:17

[klip]

> Er det Landberg?

Ja

/Peter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-11-03 08:37

Peter G C wrote:

> Thansen og kvalitet hører vist ikke sammen.

Jo da!

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!