uplode billede til en SE T68I
Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 04-11-03 22:07

Hej
Jeg vil lige høre om nogen ting om hvordan det beste måde er at uplode et
billede.. igennem internettet.
det er
Hvad størelse er bedst..?
Hvad med farver.? billeder der skal ind er et jeg har taget med et kamera!!

Håber nogen kan hjælpe mig.....

Hilsen
Tobias
P.s Jeg er ordblind!!

Fra : sah

Dato : 05-11-03 07:47

"Tobias Haugaard Klint" <Tobias_H_Klint@Hotmail.com> wrote in message
> [...]
> det er
> Hvad størelse er bedst..?
> Hvad med farver.? billeder der skal ind er et jeg har taget med et

Hej
Jeg bruger http://www.eaid.dk/mobil.php?action=upload
og laver mine billeder i 100x100 så passer det fint til telefonen.

Fra : Ghettofamily

Dato : 05-11-03 18:14

"Tobias Haugaard Klint" skrev d. 04-11-03 22:07 dette indlæg :
> [...]
> det er
> Hvad størelse er bedst..?
> Hvad med farver.? billeder der skal ind er et jeg har taget med et

Den rigitge størrelse til billeder på din T68i'er er på 101*80 pixel,
farver skal du ikke spekulere på.

Det kan du uploade til www.xgryde.dk, og derfetr wappe ind og hente det.
mvh @dam :-}

http://www.kandu.dk/

Fra : kehusband.tk

Dato : 06-11-03 06:41

Ghettofamily wrote:

> Den rigitge størrelse til billeder på din T68i'er er på 101*80 pixel,
> farver skal du ikke spekulere på.
>
> Det kan du uploade til www.xgryde.dk, og derfetr wappe ind og hente
> det. mvh @dam :-}

1000 tak for hjælpne i to......