MS Windows
briani 27239
windows-brænder
Fra : Hans volkemann

Dato : 04-11-03 22:01

Hej

Jeg har lige opgraderet til Windows XP, og har et problem med mit
brænderprogram, som ikke er kompatible til XP. Dette program er Easy CD
Creator 4.
Når jeg har installeret Easy CD Creator 4, får jeg vist en meddelelse om, at
denne ikke er kompatible med XP, men der er ingen hjælp under "detalje", da
siden ikke kan vises . Når man har
genstartet systemet, vælger XP at deaktiverer Easy CD Creator. Jeg har
prøvet, at downloade forskellige opgradering, men ingen virker, da disse
ikke kan finde en original version af Easy CD Creator

Hvad gør jeg!!

Mvh
Hans

Fra : Anders pedersen

Dato : 04-11-03 22:57

On Tue, 4 Nov 2003 22:01:09 +0100, Hans volkemann wrote:

> [...]
> prøvet, at downloade forskellige opgradering, men ingen virker, da disse
> ikke kan finde en original version af Easy CD Creator

Du skal have en nyere version af easy cd creator.
Easy cd creator 5 og op er compatibel med winxp

Er programmet fyldt med din brænder?

Prøv i
dk.edb.hardware.drev.cd-rom
Som er den rigtige gruppe til dit spørgsmål.
Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Erling

Dato : 04-11-03 23:03

"Hans volkemann" <hans@volkemann.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har lige opgraderet til Windows XP, og har et problem med mit
> brænderprogram, som ikke er kompatible til XP. Dette program er Easy CD
> Creator 4.

Du skal opgradere din brændersoftware til til 5.1.

Fra : Kurt E. Jensen

Dato : 05-11-03 08:03

">
> [...]
> prøvet, at downloade forskellige opgradering, men ingen virker, da disse
> ikke kan finde en original version af Easy CD Creator

Hej.

Prøv om du ikke kan hente opgraderingen her, du skal have den med 5 ikke 6.

http://www.roxio.com/en/support/software_updates.jhtml

Hilsen

Kurt
Odense

Fra : Hans volkemann

Dato : 05-11-03 10:39

Nej det duer ikke. Når jeg har hentet Updates Easy CD Creator 5.x.x Platinum
to 5.3.5, og prøver at køre programmet, meddeler Win at der ikke kan findes
noget program at opdaterer fra, selvom jeg har Easy CD Creator 4
installeret.

Kan det have noget at gøre med, at Easy CD Creator 4 er deaktiveret?

mvh
Hans