Tele2 ude af drift (længde?)
Fra : Claus O

Dato : 04-11-03 21:54

>Periode: 4/11-2003 20:00 - 21:00
>ADSL er ude af drift i perioden.
>Der arbejdes på at løse problemet.

Er det ikke endnu engang en underdrivelse?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-11-03 06:43

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in message

> Er det ikke endnu engang en underdrivelse?

Hvor står det?

Jeg læser dette:

"Periode: 4/11-2003 20:00 - 00:30

Der var i nedenstående periode problemer med ADSL over hele landet. Det
påvirker dårlig eller manglende forbindelse til Internettet.

Fejlen er rettet."

Jeg ved ikke om det passer med 00:30... Telefonkundeservice sagde omkring
kl. 21 at alle var afbrudt over hele landet, og det ville blive lavet inden
22.. men 22:15 var der stadig ikke noget

Men det er da en underdrivelse at skrive at man kan have dårlig forbindelse
til nettet, når man slet ikke har nogen IP adresse.... Routeren sagde IP
0.0.0.0

Fra : Claus O

Dato : 05-11-03 09:31

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote

> Jeg ved ikke om det passer med 00:30... Telefonkundeservice sagde omkring
> kl. 21 at alle var afbrudt over hele landet, og det ville blive lavet inden
> 22.. men 22:15 var der stadig ikke noget

Hvilket nr. bruger du kl. 21?

> Men det er da en underdrivelse at skrive at man kan have dårlig forbindelse
> til nettet, når man slet ikke har nogen IP adresse.... Routeren sagde IP
> 0.0.0.0

Udfra mails om manglende forbindelse hertil, må den også have været gal
igen omkring 7-8 til morgen, er det rigtigt?
Nej, hvor går disse 6 måneder altså langsomt...........

Fra : Jens Hansen

Dato : 05-11-03 10:36

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> igen omkring 7-8 til morgen, er det rigtigt?
> Nej, hvor går disse 6 måneder altså langsomt...........

Hos mig har der været jævnlige udfald af varierende længde hele formiddagen.
Hos tele2 siger de at alt er fejlrettet og at man bare skal slukke sit modem
i 10 minutter. Jeg foreslår at man derudover tisser på et stykke flæsk og
hænger det ind i skorstenen ved næste fuldmåne- så skulle der helt sikkert
være "hul" igennem
Boogieman_eats_frikadeller

Fra : Claus O

Dato : 05-11-03 12:14

"Jens Hansen" <poelse@manden.com> wrote

> Hos mig har der været jævnlige udfald af varierende længde hele formiddagen.

Også her ind imellem.

> [...]
> hænger det ind i skorstenen ved næste fuldmåne- så skulle der helt sikkert

Det råd vil jeg tage til mig.........
Det er ihvertilfælde på højde med de råd tele2 giver