poster med discus
Fra : Steen M.

Dato : 14-04-01 19:26

På et tidspunkt har jeg set nogle plakater/poster i flotte farver, med
artnavne af forskellige discus- hvor kan disse plakater købes.

Min lokale dyrehandel har dem ikke.

Fra : Laura

Dato : 14-04-01 20:00

Planteimporten har dem

Fra : Laura

Dato : 14-04-01 20:42

Jeg har købt en hos planteimporten på hjørnet af Valdemarsgade og
Mattæusgade på Vesterbro i København, og de havde ihvertfald en mere (min
hedder Diskus 2). De er på tysk. Koster vistnok 35 kr.
Laura

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 14-04-01 23:58

"Steen M." <sfm@post1.tele.dk> wrote in message

> På et tidspunkt har jeg set nogle plakater/poster i flotte farver, med
> artnavne af forskellige discus- hvor kan disse plakater købes.
>
> Min lokale dyrehandel har dem ikke.

Futterhaus i Flensborg har dem til 5 DM per styk.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Steen M.

Dato : 15-04-01 11:32

Ok - men jeg kan ikke se de sælger den via deres hjemmeside, lidt for
langt at køre......

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 15-04-01 13:12

> Ok - men jeg kan ikke se de sælger den via deres hjemmeside, lidt for
> langt at køre......

Ring til dem, i den afdeling der ligger på Schleswig strasse er der en der
taler flydende dansk. De er meget flinke