Problem med Mazda
Fra : claus og helle

Dato : 04-11-03 20:40

Jeg har en Mazda 626 2,0 fra 89",den er meget svær at starte når den er
kold,og starter den ikke ned det samme når den er kold er den næsten umulig
ar få liv i.Og når den er startet og er blevet varm og jeg giver den gas og
slipper gassen pludrer den,den ryger ikke,hvad er der galt.

--
Opel Senator 3,6 l

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 04-11-03 21:58

On Tue, 4 Nov 2003 20:39:56 +0100, "claus og helle"
<frederiksen@adslhome.dk> wrote:

>Jeg har en Mazda 626 2,0 fra 89", den er meget svær at starte når den er
>kold, og starter den ikke ned det samme når den er kold er den næsten umulig
>at få liv i.

Uden tvivl din chokerfunktion...

>Opel Senator 3,6 l

Får vi snart dé billeder at se? :)