Killinger Russian Blue nye billeder
Fra : Dorthe Kirstejn Jens~

Dato : 04-11-03 20:12

Hej alle

Så er vores hjemmeside opdateret med nye billeder af killingerne.

www.miacis.stribnet.dk

Med venlig hilsen
Dorthe Kirstejn Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ida

Dato : 04-11-03 22:43

--
"Dorthe Kirstejn Jensen" <dorpetraKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3fa7f9f13cf2d@dk-fritid-dyr-kat.dk...
> Hej alle
>
> Så er vores hjemmeside opdateret med nye billeder af killingerne.

De er bedårende skønne - jeg er helt tosset med den lækre blå pels, er den
lige så nusbar som den ser ud ? *s*

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Dorthe Kirstejn Jens~

Dato : 04-11-03 23:50

> Hej Ida.

Jamen der er meget mere nusbare end de ser ud- billeder lever slet ikke
op til virkeligheden - du kan bare komme og prøve selv !!!
Hilsen Petra

Fra : Ida

Dato : 05-11-03 00:11

--
"Dorthe Kirstejn Jensen" <dorpetraKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3fa82cfdded60@dk-fritid-dyr-kat.dk...

> Jamen der er meget mere nusbare end de ser ud- billeder lever slet ikke
> op til virkeligheden - du kan bare komme og prøve selv !!!
> Hilsen Petra

Hej Petra

Der er desværre lidt langt til Middelfart herfra, ellers havde jeg været
frisk

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk