Cas3 vs. cas2.5
Fra : Klaus

Dato : 04-11-03 20:17

Hej NG
Er Cas3 16% svarende til 3/2,5, generelt langsommere end cas 2,5. Eller er
det kun i tilgangstiden? Ved nogle dette. På forhånd tak.

Mvh
Klaus

Fra : Zulu

Dato : 04-11-03 20:23

Klaus wrote:
> Hej NG
> Er Cas3 16% svarende til 3/2,5, generelt langsommere end cas 2,5.
> Eller er det kun i tilgangstiden? Ved nogle dette. På forhånd tak.

Det er kun første gang der skrives til/ læses fra rammen, at cas har noget
at sige, derefter er det kun MHz der tæller.

Zulu

Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-11-03 01:27

Zulu mumbled his insignificant opinion in:

> Det er kun første gang der skrives til/ læses fra rammen, at cas har
> noget at sige, derefter er det kun MHz der tæller.

Det er sådan set rigtigt nok, men der bliver jo læst/skrevet "første gang"
gang mange gange..

Det svarer meget godt til søgetid på harddiske, det vil tage 16% kortere tid
at finde filen/adressen i hd/ram'en, men læsning derfra vil afhænge af
hastigheden som zulu skriver.

Fra : Klaus

Dato : 05-11-03 11:38

Jeg tænkte nok at det måske havde med en slags søgetid at gøre hvilket det
jo så har men så længe den kører mhz'ne (400mhz) er det ok til mit
budget. Jeg går ud fra søgetiden er hurtig nok hos c3, selvom 2,5 er
hurtigere. Tak for hjælpen.

Mvh
Klaus