Hvad er det her for en sang?
Fra : Martin Kruse

Dato : 04-11-03 19:42

Hey NG!

Jeg hørte den her sang i slutningen af et afsnit af Friends.
Nærmere bestemt er det afsnit 615, altså sæson 6, afsnit 15.
Afsnittet hedder "The one where it could have been, part 1" og sangen
spillet mens overvægtige Monica danser med sin donut.

Dog er det jo ikke alle der ligger inde med alle afsnittene på DVD, så jeg
har fået lavet en lille fil, så I alle kan høre sangen.

Filen ligger her:
http://www.emkay.dk/sound.mp3

Så er spørgsmålet så bare. Hvad er det for en sang?

--
Martin Kruse
http://www.emkay.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-03 22:57

Smider lige et link til hvor du kan finde alle de sange der bliver spillet i
venner...

http://www.friends-tv.org/music.html#q

Sune Folkmann
___________

"To fly is a great thing....To fall is not..."

Fra : Martin Kruse

Dato : 05-11-03 10:52

Hej Sune
Tak for dit link, men lige netop den sang er ikke blevet identificeret.
Men siden er da kommet på min Favorites-list
Skal dog stadig bruge et navn på sangen.

--
Martin Kruse - MS Design I/S
http://www.msdesign.dk