shogun mongolinvasion på XP
Fra : Schuberti

Dato : 04-11-03 19:38

noglen der kan hjælpe med at få det til at virke?
når jeg starter shogun sker der ingenting, cd loader også ingenting!!!

hvad gør jeg?
skal jeg downloade et patch eller noget? har chekket deres hjemmeside men
uden at finde noget, håber i kan hjælpe mig!!

mvh
schuberti

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-11-03 20:04

In news:3fa7f1f2$0$249$bc7fd3c@news.sonofon.dk,
Schuberti <kbonderup@hotmail.com> carefully typed:
> [...]
> skal jeg downloade et patch eller noget? har chekket deres hjemmeside
> men uden at finde noget, håber i kan hjælpe mig!!

1.02 beta patch til Shogun: Mongol Invasion:
http://download.activision.com/activision/totalwar/shogunpatch/ShogunMv1.02_Euro.exe

Hvis du har et andet drev i din PC, så prøv det. Det er desværre ikke
alle CD drev der virker lige godt med kopibeskyttede CD'ere - Max Payne
vil f.eks kun starte fra min CD brænder, og ikke mit spritnye ASUS DVD
drev. Hvis det stadig ikke virker efter du har patchet det, så vil jeg
foreslå dig at prøve at finde en NO-CD patch til spillet - der er
sikkert en på www.gamecopyworld.com

Good luck

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-11-03 20:16

In news:bo8suk$2gon$1@news.cybercity.dk,
Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> carefully typed:
> In news:3fa7f1f2$0$249$bc7fd3c@news.sonofon.dk,
> Schuberti <kbonderup@hotmail.com> carefully typed:

Du kan også prøve at søge på "Total War" i kompatabilitetsdatabasen her:
http://www.ntcompatible.com/compatibility.html
Mongol Invasion er åbenbart en expansion pack til Shogun: Total War, og
der er et par tips til hvordan man får det til at køre under Windows
2000. For det meste kan man bruge de samme tips i XP.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?