Vaccination
Fra : Kim Bengtsson

Dato : 04-11-03 18:08

Hej

Jeg var en tur hos dyrelægen i går med min britte. Han har lidt bøvl med
hans øje. Han har tidligere haft en skade på hornhinden, jeg troede der var
noget galt igen. Det viste sig at det var der ikke, igen var det mig der var
pylret med mine katte. Det har jeg fået af vide mange gange efterhånden, men
det er vel bedre end den anden vej.
Men han blev vaccineret samtidig og er i dag meget hængemule Normalt er
han meget spindende når han bliver kælet, men ikke i dag. Kan det ha noget
med vaccinationen og gøre, min dyrelæge vil sikkert sige jeg er pylret. Men
han er ikke på toppen det kan jeg se.
Har lige et sidste spørgsmål, jeg har læst noget om at britter er meget
tavse. Min er normalt meget støjende, især når han er sulten mjauer han
meget højt. Er han speciel eller er det med de skulle være tavse helt i
skoven ?

Mvh Kim

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-11-03 20:57

Hej Kim! Bare rolig! Det er helt normalt at katte er lidt sløje efter
de er blevet vaccineret. De kan også få feber, men det skal gerne gå
væk efter max et døgn.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Hunkilling salgsklar fra d. 4/11-03

Fra : Charlotte

Dato : 04-11-03 21:22

Hej Kim - og Louise - og I andre

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i
> Hej Kim! Bare rolig! Det er helt normalt at katte er lidt sløje efter
> de er blevet vaccineret. De kan også få feber, men det skal gerne gå
> væk efter max et døgn.

Ja, det er vel ligesom med mennesker, går jeg ud fra...en vaccine giver som
regel en snert af "sygdommen", så feber, sløjhed og utilpashed er jo også
normalt hos børn, der bliver vaccinerede.

Mon ikke det er det samme?

KH
Charlotte

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 05-11-03 12:47

"Charlotte" <askjaer@fjerndetteofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> regel en snert af "sygdommen", så feber, sløjhed og utilpashed er jo også
> normalt hos børn, der bliver vaccinerede.

Hej

I skal have tak for jeres svar begge 2. Han fik det allerede bedre i går, da
han begyndte at sidde og tigge æbleskiver vidste jeg han var ved at være
frisk

Mvh Kim

Fra : Kate

Dato : 05-11-03 21:34

"Kim Bengtsson" <kim.frydendahl@mail.dk> wrote in

> I skal have tak for jeres svar begge 2. Han fik det allerede bedre
> i går, da han begyndte at sidde og tigge æbleskiver vidste jeg han
> var ved at være frisk

Jeps, hvis de holder op med at tigge ved bordet er det tid til dyrlægen

Godt han er på toppen igen, jeg ville ha' svaret det samme som Louise
og Charlotte, mine katte plejer også at være lidt stille i det
efterfølgende døgn efter en vacc.

Kender intet til britter, så derfor kan jeg ikke svare på hans snakkeri

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Elwarth

Dato : 05-11-03 22:54

> [...]
> tavse. Min er normalt meget støjende, især når han er sulten mjauer han
> meget højt. Er han speciel eller er det med de skulle være tavse helt i

Hej Kim
Vores briter er normalt ret tavse, men de kan godt blive højtråbende, når de
er i løbetid. Men de snakker da også til dagligt, bare ikke så højt eller så
meget som visse andre racer, f.eks. Aby'er.

Venligst
Dorthe

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 05-11-03 23:01

Hej Dorthe

Ham af min må være meget speciel han er meget snakkende syntes jeg. Lige nu
sidder han og leger i og med nogle papkasser mens han miaver højlydt.
Selvføgelig er det værst når herren er sulten Han vækker mig hver morgen
ml 06:00 og 06:15, der larmer han en hel del . Men jeg har kun alm
huskatte at sammenligne med og han snakker en del mere end dem.

Mvh Kim