Problemer med 6210
Fra : Kjeld Andersen

Dato : 14-04-01 18:59

Jeg har problemer med atændre ringetone i mine opkaldsgrupper, når jeg gør
som manualen foreskriver låser menuen opkaldsgrupper.
Jeg kan kun komme ind i denne menu een gang hvorefter jeg må slukke
telefonen for at få ny adgang, men stadig ingen redigering af ringetoner og
ingen billeder vises for opkaldsgruppen.
Hvad gør jeg ?

mvh

Kjeld

Fra : Erik Einum

Dato : 15-04-01 04:39

"Kjeld Andersen" <kjelda@mail.tele.dk> skrev
> [...]
og
> ingen billeder vises for opkaldsgruppen.

Er det mottatte ringetoner du prøver å aktivere? Låder den seg med en gang
du går inn på ringegrupper, eller når du velger en melodi? Prøv i såfall og
velg en standardmelodi først, for deretter å velge en mottatt melodi.

Jeg hadde et lignende problem på min rett etter jeg kjøpte den, og det løste
seg, men husker ikke riktig hva som "utløste løsningen". Du kan jo også
prøve å gjenopprette fabrikkinnstillinger (dette tilbakestiller de fleste
innstillingene, men tar vare på logoer, ringetoner, tlfminne, SMS (unntatt
de i mappen Maler (Skabeloner)) og WAPbokmerker). Hvis ikke så må du nok
softwareoppdatere.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210