MS Windows
briani 27239
Password til netværk
Fra : Langkjær

Dato : 04-11-03 17:08

Hej,

Efter at have monteret et netkort på en win95 pc, så beder den om
adgangskode til netværket hver gang den starter op? Koden er ikke aktiv, og
jeg kan bare trykke ok eller cancel uden at skrive noget, så starter den OK
op. Mit spørgsmål er så, hvordan slår jeg denne forespørgsel fra?

/Langkjær

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 04-11-03 17:37

"Langkjær" <langkjaer@nospam.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
OK
> op. Mit spørgsmål er så, hvordan slår jeg denne forespørgsel fra?

I kontrolpanel under netværk vælger du Windows logon og genstarter

Fra : Langkjær

Dato : 04-11-03 17:46

> I kontrolpanel under netværk vælger du Windows logon og genstarter

Kontrolpanel -> netværk. Der har jeg 3 faneblade, Konfiguration -
Identifikation - Adgangskontrol.

Under adgangskontrol har jeg to muligheder for indstilling : Adgangskontrol
på shareniveau - Adgangskontrol på brugerniveau.
Denne står til "Adgangskontrol på shareniveau".

Jeg kan ikke se noget med "Windows logon"?

Det skal lige siges at den pc jeg sidder ved nu kører Win98, men den laver
det samme med password efter netkort installation.

/Langkjær

Fra : Jens

Dato : 04-11-03 18:13

"Langkjær" <langkjaer@nospam.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke se noget med "Windows logon"?

Det er en rullemenu på den første fane under knappen med deling af filer og
printere....

I rullemenuen er der windowslogon, windows familylogon, og en mere.........

Mvh Jens

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 04-11-03 18:18

> [...]
laver
> det samme med password efter netkort installation.

I fanebladet Konfiguration - ca. midt i fanebladet - ved Primær
netværkslogon - klikker du på pilen i højre side, så der kommer til at stå
Windows logon

(jeg har sendt dig et billede til din mail-adresse)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-11-03 18:38

"Langkjær" <langkjaer@nospam.mail.dk> skrev :

>Kontrolpanel -> netværk. Der har jeg 3 faneblade, Konfiguration -
>Identifikation - Adgangskontrol.

Konfiguration => Primær netværkslogon: => sættes til
Windows-logon
--
Knud

Fra : Langkjær